sobota, 19 stycznia 2013

#1 Hello | 1 Post

HELLO


 Próbuję swoich sił. Plan mam. Mam nadzieję, że się uda.Będzie o modzie. To jest coś co uwielbiam. Sfera życia, której poświęcam dość sporo czasu.
Wygląd bloga jest w przygotowaniach. Wkrótce będzie w pełni funkcjonalności. 

Zaczynamy. 

 I'm trying their hand. I have a plan. I hope it is successful.'ll Fashion. This is something that I love. Sphere of life, which I spend quite a lot of time. 
Appearance of the blog is in preparation. It will soon be fully functional.



Here we go.
_____


 
Dziś pod lupką mam Lenonki.  Uważam je za zakup konieczny.
Jak widać potrafią uświetnić każdą stylizację, Tę łagodną i tą agresywną, buntowniczą, ale również dodać elegancji. MUST HAVE.


 Today the slate I Lenon. I consider it necessary to purchase.
As you can see they can celebrate every styling, This gentle and the aggressive, rebellious, but also add elegance. MUST HAVE.
http://lookbook.nu/look/4475701-Blue 

Jak widać. Facet też może dobrze wyglądać. ;)

As you can see. The guy it can look good. ;)
  

http://lookbook.nu/look/4473393-WALLFLOWER

http://lookbook.nu/look/4475197-Beach-Bum

http://lookbook.nu/look/4475535-GODS-AND-MONSTERS


No i oczywiście nie mogło zbraknąć na mojej liście Spalonego Tosta. 

 And of course, could not miss on my list Spalony Tost

http://spalonytost.blogspot.com/  

Umieszczenie Spalonego Tosta uważam za konieczne.
Nie wszystkim jego styl musi się podobać.
Ja Go uwielbiam.

Placing Spalony Tost think it necessary.
Not everyone has his style to please.
I love him.


 Wyszukane na lookbook.nu 

22 komentarze:

  1. O tak, lennonki upiększają każdy jeden outfit. Mają takie same działanie jak buty, potrafią całkowicie zmienić jeden outfit. Najbardziej lubię różowe *_*

    Pozdrawiam,
    polaholmes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-sizemaniacom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. też je mam, ale gorzej, że nie każdemu pasują do kształtu twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to życze powodzenia i wierze ze ci sie uda z nowym blogiem :) Obserwuję i zapraszam do rewanżu u mnie na ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne są! :) niestety nie miałam jeszcze okazji przymierzyć i przekonać się czy mi pasują

    OdpowiedzUsuń
  6. This photos are amazing, great inspiration!

    Thanks for the blog comment. Follow for follow? www.studdedkisses.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się za bardzo takie okulary i nie dla każdego pasują :P

    OdpowiedzUsuń
  8. following you!!

    www.studdedkisses.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję!
    Też uwielbiam lenonki! A Spalony jest rewelacyjny! W 100% jego styl mi odpowiada :)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam jeszcze swoich, ale bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się zbytnio one nie podobają ale w niektórych stylizacjach wyglądja swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lenonki są wprost cudowne ♥ Sama posiadam jedną parę zwykłych czarnych i jestem z nich w 100% zadowolona.
    Bsrdzo fajny blog,zapraszam do siebie
    colorfulworld-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis :D
    Mi lenonki nie pasują do twarzy niestety, ale są świetne ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta 2 dziewczyna jest śliczna *.*
    Ja zaobserwowalam i liczę na rewanż <3
    wwww.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada się ciekawie :3 mi osobiście lenonki kompletnie się nie podobają, rzecz gustu :)
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. lenonki ;)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. superowo :*
    Zapraszam do mnie zaobserwuj skomentuj zrobie to samo ♥ ♥ To dla mnie ważne!
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. są świetne! planowałam kupić w wakacje, ale mnie zima zastała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. super blog, Spalony Tost naprawdę ma świetny styl.
    zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  20. 3mam kciuki za rozwinięcie bloga :)))
    powodzonka!!! :))
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba muszę sobie takie sprawić:)

    W wolnej chwili zapraszam na http://make-me-trendy.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo