środa, 23 stycznia 2013

#2 | Creepers.

HELLO
Ten tydzień bardzo ciężki dla mnie więc nie mam za bardzo jak was podpatrzeć. Obiecuję. Nadrobię.
Dziś o Creepersach. 

 This week very hard for me so I don't much like you to take a look. I promise. Catch up.

Today at Creepers.
Asos - £35


Dla niektórych buty, bez których nie wyobrażają sobie codziennej stylizacji, a inni ich w życiu nie nałożyli. Osobiście, uważam, że nie do wszystkiego się nadają. Jestem do nich neutralnie nastawiona. Nie mam za potrzebowania by mieć je w swojej szafie, aczkolwiek takimi srebrnymi ze zdjęcia nie pogardzę.



For some shoes, without which they can't imagine their daily styling, and others in their life, not imposed. Personally, I do not think of anything to give. I set them neutral. I don't need to have them in your closet, but such silver in the picture doesn't despise.


Pare stylizacji wyszukanych na lookbook.nu

Few styling found on lookbook.nu









Dziękuję wam za obserwowanie, komentowanie, wsparcie. 
Polubcie mnie na FB :)

Thank you for watching, commenting, support.
Like me on FB :)


17 komentarzy:

  1. racja,nie do wszystkiego pasują,ale tak patrzac na te stylizacje to fajnie to wyglada,ale chyab osobicie bym ich nie nalozyla:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam creepersy, te które wstawiłaś z asosa są cudowne! ja też mam z asosa, ale liliowe..
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. CREEPERSY *_*
    Fajny blog, nominuję Cię do Liebster Blog Award :)
    Więcej info na moim blogu: therayna.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przemawiają do mnie, ale złe nie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podobają się na kimś ale chyba nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie posiadam JESZCZE :D ale już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne inspiracje. dzieki za koementarz:):

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobają mi się te buty, brzydko w nich noga wygląda, niezbyt kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć!
    Postanowiłam nominować Ciebie do Liebster Blog Award!
    Chciałam również zaznaczyć, że najciekawsze odpowiedzi nagrodzę drobnym upominkiem ;)
    Zapraszam do mnie na bloga, bo odbiór przeze mnie przygotowanych pytań ;)

    ilonastejbach.blog.spot.com

    Pozdrawiam
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
  10. buty są wspaniałe, z pryjemnością obserwuje ♥♥ pozdrawiam kochana:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi tam się za bardzo nie podobają, ale wiem, że niektórzy za nimi szaleją:))
    dziękuję za odwiedziny u mnie!:)
    Aaaa i zapraszam do mnie na konkurs, to już ostatnie dni!! Można wygrać bon na zakupy w Merg.pl :)))

    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  12. super są te buty i w ciekawej cenie *.* .

    zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście lubię creepersy i mam jedną parę :)) Świetnie prowadzisz blog! Dobrze się czyta i ogląda twoje posty :)) Zapraszam do mnie. Masz ochotę na wzajemną obserwację? Ja już dodałam. (oczywiście jeśli spodoba ci się mój blog :))

    OdpowiedzUsuń
  14. okropne te buty:P
    zapraszam na konkurs do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo