środa, 13 lutego 2013

#5 Nie będzie walentynek ;D

Witam.
1. Szukam jakiś inspiracji w necie o tematyce walentynkowej ale nic. Ogółem nie lubię tego święta, tak samo dnia kobiet i takich podobnych.
2. Z powodu wyżej podanego postanowiłam się pochwalić moją skórzaną kamizelką ;D





Poszłam do SH w poszukiwaniu koszuli, natknełam się na nią i tak myślę hymm... mam ćwieki zakupione to może coś wyjdzie.
i tak o to skończyła się moja produkcja. wydatek ? 10 zł razem z ćwiekami. ;D

3. Tak obraz na zdjęciu czeka na przybicie się do ściany .



Muzyka kat na dziś przeze mnie .Klik.

Bajoooo :*

13 komentarzy:

  1. hohoho slicznie! tez akualnie mam cwieki ale nei wiem do czego je wykorzystam /B.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna kamizelka :)

    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie przepadam za walentykami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no i super wyszła Ci ta kamizela:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny look, wszystko cudownie do siebie pasuje!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska jest ta kamizelka *.* Chcę taką ! omnomnomnom .. ♥

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł na tą kamizelke;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the gilet!! so cute

    www.studdedkisses.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo