sobota, 30 marca 2013

#8 Obserwacje.

Witam serdecznie znów. :)

Po długiej nieobecności i długich obserwacjach natchnęło mnie na napisanie notki.
Na dworze nadal zimno, jednak w moim życiu się pozmieniało jak i również zmieniły się moje spostrzeżenia i inne patrzenie na świat. Na dworze nadal śnieg i ponuro. Dlaczego ciągle do tego wracam? Bo spostrzeżenia moje dotyczą również kolorów.  Ludzie boją się łączyć kolory, albo nie wiedzą co do czego. Kiedy do mnie to dotarło?
Pewnego razu w szkole rozmawiałam z koleżanką na temat jej oversize'owego sweterka. Był w kolorze granatowym. Mówiła, że może nosić je tylko do ciemnych jeansów. Pytam dlaczego? Wręcz przeciwnie powinna nosić do niego jasne spodnie nawet i może nałożyć swoje miętowe bo takowe posiada. Mówi, że bardzo się będą gryźć..
No dobrze nikogo do niczego zmuszać nie będę, podzieliłam się jedynie swoją opinią. Moim skromnym zdaniem ubrania wszystkie ze sobą można łączyć pod warunkiem kontrastu jasnego z ciemnym, aczkolwiek nie zawsze. Nie wszystkie połączenia lubię, jednak gdy ktoś robi to umiejętnie to proszę bardzo.









3 komentarze:

  1. ja tam lacze wszystko ze soba a jak cos mi nie wyjdzie to przeciez jutro tez jest dzien i jutro tez bd musiala sie ubrac;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia sukienka ciekawa :*
    verranowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest śliczne! ;) Fajne połączenie!

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo