środa, 17 kwietnia 2013

#9 Powrót. Jestem Gienia

Witaam WAS po nieco długiej nieobecności. Jednak w życiu różnie bywa. Człowiek dojrzewa i zanim się obejrzy i musi wybrać ścieżkę w życiu. Musi oddzielić co ważne, a co ważniejsze. Określa siebie i swoją przyszłość. Tak własnie stanęłam przed takim wyborem i oto już jestem.

Wróciłam do naturalnego kolory włosów. Przyszły mi dziś buty po 3 tyg. czekania. Jestem w nich zakochana mimo iż mają 15cm i platformy 5cm.







Buty - bfashion 44zł

legginsy 5£  

Spodenki - dostałam

Bluzka dłuższy dół - 12£ 

Dorotha Perkins

Naszyjnik 3£ Dorotha Perkins

Bransoletki - dostałam




Dziś znalazłam perełkę w ubraniach mojej mamy, która leżała na strychu : 
 

Żakiet - TopShop Zakochałam się w nim, a znaleziony przypadkiem. Zdjęcia nie pokazują jego okazałości. Zdobiony kryształkami. Szafa mojej mamy jednak ma super perełki. :)















Ode mnie na dziś to wszystko.
Gienia wróciła i bierze sie do pracy :))

Buziaki :* 

17 komentarzy:

  1. Te legi wymiatają ;) i marynarka również fajna ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. omg those booties are freaking amazing!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja tylko na chwilkę wpadłam - widziałaś może film lub czytałaś książkę "Intruz"? jeśli nie do zapraszam do mnie na krótką recenzję, film jest bajeczny ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe te leginsy, podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. super buty ;) dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty nie moj styl, natomiast leginsy b.fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy wygodne te butki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nawet bardzo :) nie czuć, że się w nich chodzi :)

      Usuń
  9. Śliczne buciki:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo