sobota, 20 kwietnia 2013

Surf in Internet.

Dziś przeglądają stronę Boska.pl wyszperałam pare inspiracji więc przejdę już do rzeczy. :)
Kocie uszka od Michel'a Maisona dostępna na Net-a-porter za 335
I to co kocham okrągłe okulary. Must have tego lata.
Zara Wiosna//lato 2013. Ma coś co mi się podoba :)

Kolekcja ANARCHY & Elegance w Moda Operandi
Najbardziej moją uwagę zwraca koszula w czarno-białe paski, która własnie jest wszędzie zestawiona z czarną skórą. 



... i jeszcze na koniec

Najnowszy szkic Valentino na sezon Jesień/Zima 2013/2014.






Kończąc. tutorial Jak powiększyć wąskie usta.




Tyle ode mnie dziś. 
Jakby ktoś byłby miły i polecił mojego bloga u siebie, wspominając o nim jedno lub 2 zdania, będę bardzo wdzięczna. :*


Pozdrawiam gorąco i życze udanego weekendu :)

12 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje,nie znam tej stronki-na pewno tam zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie inspiracje!!
    ♡ ♡ ♡ ♡Z POZDROWIENIAMI:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje :) jestem zachwycona :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow świetne rzeczy ! zwłaszcza te kocie uszka :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kocie uszka genialne! hehe:)
    Dziękuję za wizytę u mnie, obudziłam się ze snu zimowego i dodałam nowego posta także zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. super inspiracje te okulary są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę musiała powiększyć :D
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com
    Z-zycia-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tutorial, ale nie jest mi potrzebny :)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo