czwartek, 30 maja 2013

#11 JA / Spodenki DIY

Witam.
Co chciałabym wam przekazać? W sumie nie wiem. Moje życie jakoś ostatnio jest skomplikowane.
Mam huśtawkę nastrojów. Z nikim nie mogę się dogadać... Nie chce was zarażać takim pesymizmem więc przejdę do dalszej części notki.


Mam konta na wszelakich portalach gdzie można się wymieniać ciuszkami, sprzedawać, kupować...
Pewnego razu wymieniłam się z dziewczyną na spodnie. Fakt. moje nie dopatrzenie i wymiary okazały się złe. Postanowiłam zrobić z nich spodenki. Udało się.
Efekt :



Tworzenie takowych spodenek nie sprawia mi jakiś problemów. Dziewczyny pytają czy nie zrobiłabym im podobnych oczywiście za dopłatą. Jeszcze muszę stworzyć kolorowe. Jutro ruszam w produkcję więc jak dziewczyny byście chciały. Piszecie :) 

A tu koleżanka w spodenkach, które jej zrobiłam. :) 




Mam wiele, wiele innych pomysłów;)


Pozdrawiam was gorąco. 
Buziaki. :*



3 komentarze:

  1. ładna przemiana na spodenki :)
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com
    Z-zycia-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodenki :)
    Obserwuję ;)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne sa te spodenki na 2 zdjęciu^^

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo