czwartek, 6 czerwca 2013

#13 Botki, kamizelka - sprzedaż

Witam.
Dziś chciałam was pokrótce poinformować o sprzedaży moich botków oraz kamizelki, którą się chwaliłam kilka postów temu.






Botki są NOWE. Sprzedaję iż ja w nich nie wyglądam dobrze zwłaszcza, że są wysokie i ja jestem wysokie. Są bardzo dobrze wyprofilowane co daje wygodę w chodzeniu. 
rozmiar: 39
wysokość: 15cm
platforma: 5cm
50 zł

Kamizelka jest uniwersalna :)
Cena 50 zł

Jeśli ktoś byłby zainteresowany zakupem proszę pisać na maila. :) 

Pozdrawiam. :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo