niedziela, 9 czerwca 2013

#14 Gienia in jeans.


Witam. 
Dziś prezentuję swoją koszulę zakupioną w Sportsdirect za bardzo śmieszne pieniądze bo kosztowała 3£


Delikatnie zdobiona małymi ćwiekami i za to ją uwielbiam. Już trochę sezon na nie mi się przejadł, a tu dodają uroku. Trampeczki jak widać również już trochę stargane ale najlepsze są własnie takie. Zawsze stawiam na wygodę. Są one z Zoneshoes . Jednak do wyżej wymienionych sklepów ja mam dostęp osobiście i jeszcze się męczę z świadomością przez 33 dni do wyjazdu do Anglii gdzie będę mogła buszować po sklepach do zmęczenia. Spodenki już wcześniej widzieliście i okulary :P Jak widać służą bardzo dobrze.

Zapraszam do poprzedniego posta. :))

Buźki :*

10 komentarzy:

  1. świetna koszula kochana
    ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz, koszula najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna koszula <3
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great outfit! I like denim :)
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jak koszula, ale te okulary są przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. te buty masakra...

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo