sobota, 1 czerwca 2013

#12 Outfit. Remeber.

Hej Kochani.
Pokaże Wam moją perełkę, która pamięta czasy mojej mamy :)









Więc chodzi mi o koszulę. Z tego co mama mi mówiła, jeszcze przywiozła ją z Paryża kilkanaście lat temu. mamy dowód, że moda powraca :)
Koszula zestawiona z srebrnymi spodenkami. Zestaw dopełnia moja ukochana torebeczka z TOP SHOP wygrzebana w brytyjskim SH. Naszyjnik jest, z tego co mi wiadomo bo dostałam go na mikołaja, z HOUSE. Okulary to mój nowy nabytek kupione za jedyne 15 zł. Wiem, tanich okularów z bazaru nie powinno się nosić, ale na chwilę obecną moje fundusze... haha. Nie mam funduszy ;D
A cały zestaw dopełniają skarpetki w groszki z przyczepionymi kokardkami obok. i trampeczki Fila też pamiętające czasy mojej mamy..

Nachodzi jedna refleksja. Czas na ponowne grzebanie na strychu ;D

Piszcie jak wam się podoba stylizacja :)

Zapraszam na mój FunPage na FB. Klikajcie obok.
oraz na wyprzedaż mojej szafy na Vinted.pl lub tu na Allegro >klik<


Buziaki Kochani ;*

15 komentarzy:

  1. Ładne zdjęęcia :) Fajna bluzka ;)

    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna jest ta bluzka i masz szczescie bo tylko Ty a nie cale misto bedzie w niej sie pokazywac jak to zwykle bywa z zakupami w sieciowkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww, prześlicznie wyglądasz! :) A mgiełka meega :D
    www.taneczedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne okulary!
    /f.

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam luźne rzeczy , a ta koszula jest genialna <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula super! :) Mam podobną, też od mamy. Tylko jest troszkę za luźna i nie wiem czy dam radę ją jakoś przerobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj:)
    Koszula cudo, warto czasem przeszukać szafę mamy.

    Sama nie wiem skąd wziął się tytuł mojego bloga.:) tak na prawdę nie mogłam się określić co do tematyki bloga. Może dzięki temu mogę tam napisać o wszystkim:) Cały czas oszczędzam na porządny aparat, gdyż jak na kogoś kto pisze bloga jest on niezbędny:P Zdjęcia są głównie robione telefonem albo aparatem koleżanki.

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie, strasznie podoba mi się ta stylizacja <3 koszula jest BOSKA!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne masz te spodenki :D Moda zdecydowanie powraca, widzę to nawet po zdjęciach mojej mamy sprzed 20-stu lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie i po rzeczach jakie można znaleźć na strychu ;D
      Spodenki kupiłam od innej dziewczyny za 10 zł (!) xD

      Usuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo