niedziela, 16 czerwca 2013

#17 Orzeszek.

Hi!
Dziś pokaże wam mój wczorajszy outfit.










Na sobie mam bluzkę z Atmosphere i spódnice na szelkach z kieszeniami również z Atmosphere. Do tego nałożyłam lordsy z ćwiekami z Matalan i torebkę z szafy mamy. Każdy woła na nią orzeszek ;D w sumie przypomina.  Dodatki kupiłam w jakiś sklepach małych w Anglii, a pierścionek na Szafa.pl



Na temat stylizacji ode mnie dziś tyle, teraz czas na rozwikłanie problemu z widgetem. Może ktoś mi pomoże i powie jak wstawić przycisk "podoba mi się" ze strony stylizacje.pl by działał?

25 komentarzy:

  1. very nice my dear!:)
    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. jestem do niej w jakiś sposób przywiązana;]

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. You look great! love the sunglasses so much :)

    Have a great day!
    Mathilde.
    parisian-fairytale.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) Mam podobną bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super wyglądasz ;)

    A paznokcie są moimi naturalnymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to one są króciutkie, niedawno miałam dłuższe ;) Odżywka + podcinanie co jakiś czas + staranei się gdzieś nie walnąć i tak sie trzymają ;D

      Usuń
    2. Trzymam kciuki, na pewno Ci się uda zapuścić :)

      Usuń
    3. Z FM odżywki jeszcze nie miałam, daj znać jak się sprawdza ;)

      Usuń
  7. ale ślicznie wyglądasz! masz cudną sukienusię <3 <3 <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluzeczka najbardziej przykuła moją uwagę jest śliczna.

    P.S. Przepraszam, że ostatnio u Ciebie nie bywałam, ale dzisiaj to nadrabiam ;)
    Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie wyglądasz :)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Strasznie długo na takie polowałam ;D

      Usuń
  11. okulary są świetne, bluzka również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look! pierścionek jest świetny :)
    Zapraszam do mnie na super konkurs :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo