wtorek, 18 czerwca 2013

#18 Next set.

Hi.
Dziś mam dla was kolejny outfit tym razem z niedzieli. :)






Stylizacja nie była niczym inspirowana tylko była to nagła ochota nałożenie tej bluzki z tą oto spódnicą. podrasowałam to bordową kopertówką i paskiem ze złotą klamrą, do paska pasują złote balerinki.


Nie jest tak, że słucham jednego stylu muzyki bo przez moje życie przewinęłam się przez wszystkie. Dziś podsyłam wam:



Dziękuję za odwiedzanie mnie :* jesteście kochani i mam nadzieję, że będzie was więcej. :)
Obok macie linki do poszczególnych stron gdzie możecie mnie śledzić :*
Pozdrawiam was gorąco :*

16 komentarzy:

  1. wyglądasz cudownie! zachwycasz :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super pas
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  3. i'm in love with this! great post x

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka boska spódniczka!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. You look lovely, love your skirt!

    xoxo
    parisian-fairytale.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Ciekawa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful outfit, you look so pretty!
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja - zapraszam do mnie :*
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo