czwartek, 27 czerwca 2013

#20 Mine must have

Cześć Dziewczyny. Dziś przedstawiam wam listę rzeczy, które muszę mieć i będę polować na nie w Anglii jak co roku. ;p 



Wiadomo Lity! Podstawa ;p ale to zakupie chyba po powrocie z Anglii. Chyba, że uda mi się wychaczyć okazję

Full Cap , snap back! choruje na nie zwłaszcza na ten TABASKO szary 




biżuterią również nie pogardzę :) zwłaszcza kolczyki bo czuje wybrakowanie. 


Torebki zwłaszcza listonoszki.





oversize'owe sweterki na guziki. <3 


A'la  emutki te ze zdjęcia. 




Koszule, koszulki w kolorze pudrowego różu, beżu, szare, białe... 


Już jedne miałam, ale niestety musiałam się z nimi rozstać bo urosłam... :( 


I miętowe rureczki również muszę mieć. 


i coś z azteckim motywem. 


Pewnie obłowię się w inne jeszcze rzeczy xD 



Na dziś dzień moich zachcianek tyle. 
Pogoda jest okropna. Słońca dawno nie widziałam... do tego przypadki losowe nie są dla mnie miłe.. no ale cóż. Czekam aż mama przyjedzie 4 dni! ;O A w środę Was zakoczę :) 


Jak myślicie co to może być ?

20 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny. :) Obserwuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. czapeczki <3
    Zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie ;) zorganizowanym z Butikiem LOLA :)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post c:
    xoxo
    parisian-fairytale.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  4. Lity już mam, ale taka pudrowa koszula i spódniczka z ostatniego zdjęcia by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Azteckowa spódnica jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te turkusowe lity!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie tu u cIEBIE :)) zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka i inne rzeczy w azteckie wzory są zawsze intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. udanych spełnionych zakupów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebki listonoszki uwielbiam!!!! <3 No to czekamy z niecierpliwością! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. te torebki i spódniczka na ostatnim zdjęciu są mega, tez mam je na swojej liście :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie życzę udanych łowów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te oversizy są piękne <3 <3 <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam bym wszystko z checia przygarnela :D

    OdpowiedzUsuń
  15. sweterki z koszulami , coś pięknego aaaa !! zapraszam do głosowania u mnie w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo tak lity i azteckie motywy są bomba !! :))

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo