piątek, 26 lipca 2013

#21 Come back.

Witam Was serdecznie. 
Na początku chciałam usprawiedliwić swoją nieobecność nagłymi sprawami i brakiem komputera.... 
Przeraziło mnie to bardzo, że znów muszę wszystko zaczynać od początku. 
Jednak już jestem i nadrobię wszystko. 

U mnie:
- Pracuję nad moim dziełem. Na chwilę obecną nie zdradzę o co chodzi. :)
- Jestem w Anglii. Czuję się tu bardzo dobrze. Zakupy zrobione, ale myślę, że do końca wakacji będzie ich jeszcze trochę. By pokazać Wam te rzeczy muszę zatrudnić mamusie do zrobienia paru fotek. 
Jutro również wybieram się do paru sklepów. Wolę dodać parę stylizacji niż chwalić się każdą rzeczą i dodawać fotki wszystkich rzeczy.
Jest tu tyle rzeczy, które chciałabym mieć jednak wybieram te wyjątkowe. Nie chcę zapychać szafy bo to nie o to w tym chodzi. :) 

Dodałabym notkę troszkę temu, ale stwierdziłam, że suchego posta nie będę dodawać i zorganizowałam fotki. :) Idealne nie są, ale zawsze lepsze to niż nic... 




Pozdrawiam i biorę się do pracy. :* 



15 komentarzy:

  1. Dziękuję, miło mi :) Ty masz równie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie wyglądasz :)

    Jeżeli chodzi o trwałość to nie widzę, żeby był jakiś bardzo słaby, ale z drugiej strony ja paznokcie zmywam po 3-4 dniach, więc nie jestem w stanie tego dokładniej zaobserwować ;) A racja, robi się glutkowaty, ale ja szybko zużywam lakiery więc nie zdążą mi się zgęstnąć ;D Ale są cudowne do zdobień, bo mają dobrą pigmintację, szczególnie ten żółty, bo mam go już 2 raz :)

    Ale jestem z Ciebie dumna, to pokazuj te pazury! Mi się co chwilkę któryś niszczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na efekty, koniecznie się pochwal :)

      Usuń
  3. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  4. Angliaa-> chcę tam jechać! Super zdjęcia kochana, szczególnie to ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz pod moim postem, ale co muszę powiedzieć, że akurat jest to Morze Czarne, nie Bałtyckie, jak podpisałam pod zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję :) Zapraszam do siebie :)

    www.dede-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki! podobają mi się!
    całuję!:* www.swaggie.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! ;*

    Obserwujemy? jesli tak to daj mi znac na moim blogu:

    wiktoriaah.blogspot.com - jestem 14-letnia dzieczyna z Norwegii, ktora interesuje sie moda, podrozowaniem, fotografia i tancem. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  9. nice post my friend, i am totally liking the look from head to toe. Really chic!

    xoxo;
    Into The Blush, a Beauty Blog by Kenny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka Ty jesteś wysoka! O.o

    http://iwonaluczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo