wtorek, 30 lipca 2013

#22 Presents my maxi skirt.

Dziś chciałam zaprezentować moją maxi spódnicę. Kupiłam ją w Primarku. Kocham ten sklep ! :D
Połączyłam ją z kremową bluzką Denim.co czarnym cienkim paskiem oraz czarnym kuferkiem. Miałam również na sobie brązowe sandałki. (tak muszę się przemęczyć... i znaleźć fotografa po przyjeździe do Polski. )






I nie wiem dlaczego, ale nie wyświetlają mi się buttony w notce do lajkow na stronach typu ulicamodna.pl itd.... Ktoś zna rozwiązanie problemu?


Buski!

24 komentarze:

  1. Twoja maxi ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ładne <3

    hej, bardzo cię proszę, mogłabyś spełnić jedno z moich marzeń?

    odwdzięczę się jak chcesz, po prostu kliknij na moim blogu w baner po lewej stronie

    uszatkaa.blogspot.com

    i pod tą notką
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/07/martofchina.html

    napisz "faktycznie mają fajne rzeczy" lub coś w tym stylu oraz JAK MAM CI SIĘ ODWDZIĘCZYĆ

    błagam, pomóż ;_;

    http://uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba

    Ps. obserwuję, jeżeli możesz zaobserwuj bloga]

    naszymi-oczami.blogspot.com

    Z góry dzięki :);)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna spódnica :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post, your blog is truly amazing! It's the last chance to join my summer give away party, I really hope you will join <3 Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Primark <3 Też kocham ten sklep!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się spódnica, śliczna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica jest świetna! :)
    Ma genialny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny look,świetna spódnica^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wygląda ta stylizacja ^^ Podoba mi się kolor.
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super spódnica, ciekawy klimat całości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Maxi <3

    ____________________________________________
    Zapraszam! :) http://holdwind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! :)

    lady-pink-outfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo