piątek, 23 sierpnia 2013

Nowe nabytki. :)

1. W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać na prawdę minimalną ilość rzeczy, na tle całego bagażu jaki mam, z których jestem bardzo dumna.

Matalan 10 £

Dorothy Perkins 1 £

Lee Cooper 10 £

TkMaxx 15 £


1. Miś River Island 1 £
2. W rzeczywistości różowy bardziej BHS/ Dorothy Perkins 2.50 
 £
3. Matalan 3
 £

Natomiast buty mają swą śmieszną historię. Wyciągnęłam mamę do pewnego sklepu, gdzie sprzedają rzeczy sportowe typu Adidas, Nike itp. Jednak znajduje się tam pięterko i jest jak w SH. Oddane buty, przeróżne ubrania, które ludzie oddają. Ja szperając sobie, przeglądając buty pośród półek, bez nadziei, że coś znajdę. patrzę gumowe buty. Wącham. No nie Oryginalne! Podekscytowana przymierzam. Idealne. Przez cały sklep wołam mamę. Przychodzi i w śmiech. Daje jej powąchać. pyta :
- Ile?
- Nie wiem nie pisze...
- To idź się zapytać.
- Nie boję się, że będą drogie.  Ty idź.
- Dobra. Chodź.
No i poszłam z niepewnością z nią do kasy. Stoi kasjer. Mama pyta. Ten przygląda się im jakoś tak obojętnie.
- Five Pounds.
Ja oczy jak 5zł jak nie większe w szoku. Są moje. Ulga ogromna. Ekscytacja tak ogromna, że kiedy wieczorem szperałam i oglądałam Vlogi wąchałam buty. Tak cudownie pachną, że nosa od nich oderwać nie mogłam.
Następnego dnia jedziemy z mamą w poszukiwaniu łóżka. Gorąco. Moje nogi zaczynają w nich pływać. Radość spada.. "Ooo nie.. Przereklamowane" Smutek.
- Mamo może wkładki żelowe.
- Ok. Chodź poszukamy.
....
- No to szczyt wszystkiego nigdzie wkładek żelowych.
- Może zły rozmiar. Najwyżej sprzedaż.
W mojej głowie depresja.. Jejuu.. Ja je chce.
- Zobaczymy jeszcze w domu, gdzies wkładki powinnam mieć.
Jesteśmy w domu. Mama Daje wkładki.
- JEST! Buty uratowane.
I tak cieszę się butami jak nigdy wcześniej! Nigdy wcześniej tak wygodnych butów nie nosiłam. Moja radość jest przeogromna. Można w nich biegać, skakać! jak w żadnych innych butach. Tak Dobrze się w nich czuje! Najcudowniejsze.
Fakt. Kolekcja nie najnowsza bo ubiegłoroczna, ale czy to ważne? Ważne, że mam wygodniutkie buciki za 5 £. Takich biznesów to ja nigdy nie dobiłam.  Czyste szczęście. ! 

Kupłam sobie również sukienkę na studniówkę z kolekcji RI, ale Wam jej teraz nie pokaże, ponieważ, ktoś z moich znajomych mógłby tu zajrzeć, a ja jednak chce pokazać się w całej okazałości. :D  Po za tym wygląda lepiej na mnie, niż na leżąco. Ma w sobie to coś. CUDO ! haha. <skromny>


 


Lajkujcie, pytajcie. Klik w ikonkę. :) 

Pozdrawiam. :* 




60 komentarzy:

  1. ta torebeczka w kształcie serduszka jest prześliczna! :)

    zapraszam + obserwuję :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-* Uwielbiam koszule, mają w sobie tą magię:-)Buciki śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny plecak w kwiatki. ;> Fajnie, że zakupy miałaś udane. Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Plecak z motywem kwiatowym wymiata ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać zdjęć w sukience studniówkowej :)
    zdaję mi się, że będę musiała jeszcze troszkę poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne rzeczy *.* Ten plecak szczególnie przypadł mi do gustu ^^
    Świetna historia z tymi butami ;d
    Czekam na zdjęcia studniówkowe ^^
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie będę na razie oglądała inne stylizacje a na sukienkę ze studniówki będę cierpliwie czekała :)
    również dodaję Cię do obserwowanych, żeby nie zgubić Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne te rzeczy ♥ :o
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny plecak! <3

    Zapraszamy >>>> solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty piękne i pierścionki :)
    Dziękuje Ci za miłe słowa podobnie jak Kasia masz racje - ale to nie jest tak ze się użalam nad sobą NIE - jestem zadowolona z tego co robię i lubię to robić, po prostu boję się jak inni zareagują :P Na razie sie nie martwie o to po nie wiedzą i mam nadzieje ze tak zostanie ;D
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko nie widzę gadżetu obserwatorzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co ;D
      Napisałam Ci wiadomość na Twój Page na FB :)

      Usuń
  13. super tu u ciebie :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zakupy! :) podoba mi się plecak!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne rzeczy!:)
    najbardziej podoba mi się plecak!

    OdpowiedzUsuń
  16. ta torebka serduszko jest ładna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co do Twojego pytania kiedyś robiłam nagłówki na bloga tym osobom które udzielały sie i obserwowały mojego bloga a potem napisały ze nagłówek byl zrobiony przeze mnie. Ale teraz tyle czasu nie mam. A co do samego wygląadu to aż takim specem od tego nie jestem ale staram się zagłębiać w tym temacie póki co ten wygląd jest na podstawach samych bloggera bez grzebania w html, ale myślę o zmianach :) te zakładki łatwo zrobić - pomóc zasze mogę, nie wiem czy znalazłabym czas na zrobienie całości, a nagłówek też byś zmienić chciała? Pisz jak coś u mnie w komentarzach a najlepiej na maila ( nie na fb)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja się zakochałam w tym plecaku ;o
    już kupiłaś sukienkę na studniówkę? :) wcześnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bo jestem w Anglii i natrafiła się okazja, a później będzie sezon taki, że za cenę, którą ją kupiłam nie kupie już takiej. :)

      Usuń
  19. świetny plecak! :D
    zapraszam do mnie: www.accordingtozofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna torebeczka:) fajne łupy:) obserwuję i zapraszam do mnie http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniały plecak!!♥ ♥ ♥ z całusami, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Nieźle się obkupiłaś! Zazdroszczę :) Świetne rzeczy! Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam!
    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny blog. Zapraszam http://follower-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem zakochana w tym plecaku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna torebusia-serduszko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, zazdroszczę Ci tych bucików!:D A ten plecaczek!♥ Kocham go!:D
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny plecaczek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy.
    Pozdrawiam
    freshisyummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierścionki bardzo fajne :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O rany! Melisy w takiej cenie! Szczęściara ! :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha! Też nieraz mam ciekawe historie z ubraniami, z butami też się zdarza ;)
    Plecaczek jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  32. wow, te rzeczy są piękne <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. dlaczego nie można Cię obserwować? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz już możesz. :) Musisz kliknąć w link na samej górze pod nagłówkiem i później przekieruje Cię na listę czytelniczą bloggera i musisz zejsc na sam dół. Wcześniej skopiuj adres mojego bloga.

      Usuń
    2. ok super :) i czekam na nowość

      Usuń
  34. jakie słodkie serduszko ;d pozdrawiam i dodaje do obserwowanych, będę wpadać tu częściej.

    OdpowiedzUsuń
  35. no to tylko pogratulować szczęścia w kupnie butów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. tylko pozazdrościć takiego szczęścia przy kupnie butów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hey dear!I have just discovered your blog and I love it!
    Definatelly following you!
    Would you like yo follow me back?

    Kissez!
    Enchanted Ana
    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładny plecak.
    W wolnej chwili, zapraszam:

    magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo