piątek, 6 września 2013

Colorful inspiration.

Witam Was.
Jak mijają Wam dni? Moje wakacje i zakupowy szał w Anglii dobiega końca. W poniedziałek wracam do Polski. Smuci mnie ten fakt iż to będzie zderzenie z szarą rzeczywistością i rozpoczęcie ciężkiego roku szkolnego. Klasa maturalna. Ojj.. Będzie ciężko. ALE... na pocieszenie będę współpracować z 1 fotografem tzn. fotografką. I jedną fotografką dorywczo. :) w głowie mam inspiracji dużo na jesienne dni. Będziecie mieli co oglądać. OBIECUJĘ.
W dzisiejszym poście dodam inspiracje pod względem kolorów. :)



















To takie moje inspiracje. 
Ostatnio miałam okazje na wyjście do okazałego hotelu, którego mury mogliście zobaczyć w ostatnich notkach.

Moja mama jednak nie ma pojęcia o robieniu zdjęć. ;d

Sukienkę kupiłam w Primarku za 5funtów. W lepszym wydaniu zobaczycie po powrocie do Polski.  W poprzendium poście myślałam,że furorę wywołają Meliski a tu błąd. Plecak. hah. Cieszę się, że się podobał. To mnie podbudowało. Na ostatnią klasę w sam raz ;d

Ode mnie tyle. 

 








33 komentarze:

  1. Uwielbiam pastele. Piękne inspiracje. Fajne też połączenie modrakowego i pomarańczowego. Dzięki za odwiedziny. Oczywiście ,że obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. great post! nice inspirations and I like the way you made the post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje!!!!

    Pozdrawiam Matti

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to mówią "matura to bzdura", a ja to potwierdzam.
    Nim się obejrzysz będziesz już na studiach! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Na pewno tak będzie, zobaczysz! :)

      Usuń
  6. Nie dziewczyny same sprawdzają u nas jaki jest wzorek na dany tydzień :)
    ślicznie wyszłaś na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię pastelowe kolory. ;) Świetne inspiracje.
    Spytałaś Mnie na moim blogu o mój wiek. Mam 14 lat.

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje :)
    Śliczną masz tą sukieneczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sooo inspiring! Thanks for sharing, I love your style <33 X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super inspiracje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna ta sukienka *.* Świetne inspiracje :)
    Powodzenia w szkole ^^
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko co dobre szybko się kończy!:)
    mam nadzieję że nowe inspiracje pokażesz tutaj

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałości kochana
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Inspiracje są świetne. :)
    pozdr, Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. zakupy w Anglii to coś, co kocham najbardziej<3 I te primarkowe ceny, mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta sukienka! A kolorom mówię jak najbardziej TAK :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, te inspiracje są super ! :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny pomysł na post :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne inspiracje!:)))

    u mnie outfit, wpadaj;d

    OdpowiedzUsuń
  20. wow ile tu inspiracji ! Fajny blog !


    Zapraszam do siebie na nowy post w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudowne inspiracje <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka :) powodzenia w ostatnim roku szkoły :)

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo