czwartek, 17 października 2013

#30 Kurczaczek w odzieniu.

Witam!
Dziś chciałam Wam przedstawić stylizację, w której główną rolę odegrały buty z Merg.pl . Przełamałam nimi biel i czerń goszczącą w tej stylizacji. Jestem typem zmarzlucha, a ta stylizacja była wręcz idealna na chłodny dzień.
W komentarzach padło pytanie o moje zainteresowania. Prócz ubrań i zakupów, które uwielbiam i każdy zaoszczędzony grosz wydaję własnie na ubrania, uwielbiam pisać. Próbuję pisać własne wiersze, rozwijać umiejętności pisania. Jestem w ostatniej klasie LO dziennikarskiego i chciałabym robić coś dalej w tym kierunku.
W przyszłości chciałabym projektować ubrania i sama je szyć. By było dość nietypowe, ale nadające się do noszenia na co dzień.
Od podstawówki razem z koleżankami tworzyłyśmy różne blogi pamiętnikarskie oraz te, które z grafiką. Blogowanie jakoś od zawsze siedziało we mnie. Coraz do tego powracałam, aż w końcu blogosferę zalała fala blogów modowych i szafiarskich. Wtedy wiedziałam, że tego chce. Wiedziałam, że jest to pewnym stopniem do sukcesu. Wierzę w to bardzo, że blog mi w tym pomoże. Chce wydostać się z mojego małego miasteczka, w którym każdy ściąga na dół bo się nie chce. Ludzie mają mentalność, że jeśli im się nie chce to każdemu tak powinno się nie chcieć, ale wygrani tak nie postępują. ;]
















Buty - Merg.pl
spodnie i sweter - Tally Weijl
ramoneska - noname
torebka - Atmosphere
chusta - SH


 

Stylizacja: Kurczak w odzieniu
POMOŻECIE?


46 komentarzy:

  1. piękne buty i sceneria, sama szukam butów w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, buty piękne!
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Non, no, buty rzeczywiście robią wrażenie, bardzo oryginalny kolor, znakomity wybór :) Ramoneska też wpadła mi w oko :D Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę Ci powiedzieć,że się zmieniłaś :) zdecydowanie na lepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super masz kolor włosów, świetnie wygląda z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne butki :) Zresztą cały zestaw jest cudny :)
    Zapraszam do mnie na nowy post :))

    OdpowiedzUsuń
  7. buty sąąą super:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/spotkanie-ze-sklepem-voguec.html
    obserwuje:D
    ps. klikniesz w poście na firmę? napis vogue?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty i torba! Całość totalnie w moim stylu!

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. he he chwilę mi zajęło zanim zrozumiałam dlaczego ,,kurczak w odzieniu" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :)
    Szkoda, że nie było Cię z nami na spotkaniu blogerek :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za odwiedziny Gienia, wpadaj częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno spotkamy się na kolejnym spotkaniu blogerek c: Asia gdzieś pisała, że chyba kolejne będzie w styczniu :D
    Jeżeli chodzi o zdjęcia, to napisz do mnie na fesja i się umówicie z Karoliną ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka i buty najlepsze :) świetna stylizacja
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ty fajnie piszesz *.* super zdjęcia! obserwuję i zapraszam do siebie :)
    obserwujemy też na bloglovin? <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są lepsi ode mnie, ale staram się ;]

      Usuń
  15. masz bardzo ciekawe zainteresowania :) na jakie studia planujesz więc iść?
    zestaw wygląda super, szczególnie buty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję iść na Komunikację wizerunkową lub do Torunia na dziennikarstwo.

      Usuń
    2. Super zainteresowania, podziwiam takie poukładanie wszystkiego :)
      Świetna kurtka *.*
      Pozdrawiam, Klaaudik <3
      http://klaaudik.blogspot.com/

      Usuń
    3. Jakby nie patrzeć klasa maturalna, więc trzeba już o tym mysleć.

      Usuń
  16. Bardzo fajny zestaw:)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja, pięknie wyglądasz. Zapraszam także do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne buty!:)
    ja też lubię kiedy jest mi ciepło ale i stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny blog, outfit oraz styl.
    Jestem tu przypadkiem, ale nie żałuję :)
    Mało jest takich osób z wyczuciem stylu.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/pantalon-carreaux.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja. c; W sam raz na jesień :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne buty i kurtka, uwielbiam ramoneski ;) Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz bosko! piękne oczy! :)
    furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację przełamując butami kolorki. Fajnie wszytko się ze sobą łączy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia, piękna kurtka i buty! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ależ pięknie wyglądasz <3 uwielbiam Twoje buty :) :*
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia ;) plus ekstra buty !

    www.accordingtozofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo