środa, 2 października 2013

Colorful inspiration with lookbook.nu


Dzień dobry. Miałam wstawić jedną z moich stylizacji, ale jak wcześniej fotografka chorowała to teraz mnie dopadło.. gr.. Nie lubię tego. Mimo iż ledwo żyję postanowiłam napisać zastępczego posta. ;] Chciałam wam powiedzieć iż 12 października br. będzie miało miejsce spotkanie lubelskich blogerek, na którym przyjemność będę miała być. Jestem tak tym podekscytowana. Nowe doświadczenia i znajomości, relacje na pewno zdam.

 Co do tytułu. Myślałam nad pisaniem o trendach Jesień/zima 2013/14, ale jest to chyba tak popularny temat, iż powstrzymałam się od tego. Myślę, iż loookbook jest miejscem pełnym inspiracji.













        
       



           

   

                                               

         





     

   












       






  


 








18 komentarzy:

  1. Piękne jesienne inspiracje <3 ta gra kolorów jest cudowna , uwielbiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje! Zgadzam się, że na lookbooku można się inspirować i to nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lookbook to świetna stronka, mogłabym przesiadywać na niej godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również nie mogę się doczekać naszego spotkania :D ale to już niedługo! :)
    świetne inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :) wracaj do zdrowia! I życze miłego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for the great inspiration ! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie foty <3 ja lubie tez przesiadywac na chictopia.com :)

    effiesdress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo, widzę maddinkę. uwielbiam ją! : 3

    OdpowiedzUsuń
  9. awww pierwsza Luella <3 Uwielbiam ją!
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile inspiracji! Niesamowite! ;) Fajnie, że coś takiego umieściłaś na blogu ;)
    Może obserwujemy? Daj znać ;) www.marentora-everdream.blogspot.com ;)

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)

    OdpowiedzUsuń
  11. howww lovely it is!
    Shall we follow by facebook and bloglovin?
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  12. Również obserwuję ;)

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo