sobota, 2 listopada 2013

#32 Rock princess.


Witam Was.
W tym poście chciałam Wam pokazać stylizację rockową. Ramoneskę już dobrze znacie, do niej nałożyłam sportową bluzkę z H&M, którą kupiłam w Anglii, spódniczkę z eko skóry, którą kupiłam na szafa.pl od dziewczyny, która wypuściła serię takowych spódnic z rok temu. Do tego nałożyłam oficerki i plecaczek z Atmosphere. Rockowo-miejska stylizacja. Podobno takie mi najbardziej pasują. ;]

Nie pamiętam czy wspominałam Wam, że bardzo kocham Elmo, Tweetiego i Kermita żabę. Mimo, iż mam w sumie prawie 19 lat i za pół roku piszę egzamin dojrzałości tzw. maturę, lubię poczuć się dzieckiem. Wmawiać sobie i innym, że mam 8 lat, że nie mam problemów, że jestem jeszcze dzieckiem i rodzice jeszcze będą mnie prowadzić za rękę. Dzieciom śpieszy się do dorosłości, a dorośli chcieliby być dziećmi.

Pewnego razu, będą w galerii zobaczyłam wyprzedaż sezonową w River Island. Wiadomo, jak są przeceny to ceny są bardzo atrakcyjne. Szperają znalazłam koszulkę z Kermitem za 25zł. Jak ją tylko zobaczyłam wiedziałam, ze ona już jest moja. Dodatkowo kupiłam sobie zwykle czarne legginsy z H&M za 30zł. Wniosek z tego taki, że warto czasem pochodzić po galerii z nudów ;d w budżecie 50zł kupiłam nowe i firmowe rzeczy, gdzie na Allegro czy innego typu stronach pewnie bym przepłaciła i musiałabym zapłacić za przesyłkę. (:





























Rock princess - MODNAPOLKA.pl


 

17 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow,super ramoneska :) świetna sesja+ noc,jestem na TAK!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka wymiata, świetna nocna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna stylizacja! :D

    Obserwujesz? fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rockowa, luźna stylizacja z charakterem to coś co bardzo lubię :)) Wyglądasz świetnie!

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz:S
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/sober-style.html
    ps. kliniesz w baner persunmall?
    dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurtałka i spódniczka ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz super! <3 uwielbiam Twoją spódnicę :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest moc - rockowo, zadziornie - tak jak lubię!


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny plecak. Fajna wieczorowa sesja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;* Zapraszam na nowości oraz całkiem nowy wystrój bloga ;) Mam nadzieje, że się spodoba.
    Świetny masz plecak ! ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna spódniczka !
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    ps.Klikniesz u mnie w link sheinside ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja :)

    Trafiłam tutaj z Vinted ;) Pozdrawiam i zapraszam!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa sesja:) obserwuję :) pozdrawiam i zapraszam do siebie paullista.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) jestem tu przez twoj post w grupie 'blogerzy'. Uważam, że nie ma nic złego w reklamowaniu swojego bloga :) skoro tworzysz własne stylizacje to dodawaj je na portale takie jak stylio.pl, modnapolka, fashionwall - na pewno zyskasz nowych czytelników ;) nie trzeba robic zaraz akcji obserwacji za obserwację. Ja po pierwszym roku blogowania miałam moze 60 obserwatorów ;) zycze Ci powodzenia i wytrwałości, a na pewno twoj blog sie rozwinie!

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo