niedziela, 17 listopada 2013

#33 Dziś bez stylizacji/ inspiration.

Cześć.
Ostatnimi czasy doszłam do wniosku, że ciężko jest mi się przełamać do noszenia, nie których, bardziej odważnych stylizacji, bardziej zmiksowanych i za nic nie mogę przełamać się do szpilek(!) A najlepsze jest to, że za 2 miesiące mam studniówkę,a ja w szpilkach to jak kaleka.. Chyba zacznę chodzić w nich po domu i odważę się na nietypowe jak dla mnie stylizacje. ;]
Dziś nadszedł ten dzień, kiedy mogę w końcu poleżeć w łóżku. Tak, wiem. Godzina 13.30, a ja nadal w łóżku. Jednak wyczuwam ten dzień jako maszyna dla mojego mózgu i "ćwiczenie" go przed maturą.. <boisię> Szczerzę mówiąc to stoję w miejscu i sama już nie wiem czego chcę.. Tzn. wiem jedno. Chcę zimy niż taką pogodę smutną jak teraz.
Wstawanie o 6 rano i zobaczyć śnieg na dachach domów, wydeptane ścieżki, pies wygłupiający się na śniegu, Szczypiący mróz w nos i policzki. Wieczory spędzane przy gorącej czekoladzie i książkach, świąteczny klimat.
Wkrótce  zajda zmiany kolorystyczne na blogu no i troszkę innych, niech stanie się ład oraz wystawię parę rzeczy na sprzedaż więc wyczekujcie :))

Z mojej strony to wszystko jednak nie pozostawię Wam suchej notki. Kilka inspiracji.


















Pytanie: Czy połączenie miętowej,asymetrycznej spódnicy można połączyć z czarnymi rajstopami?



4 komentarze:

  1. Piękne inspiracje, jak popatrzyłam na te zdjęcie z zimą to już mi się jej zachciało :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. studniówka to impreza, na której można zaszaleć ze stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te inspiracje, zazdroszczę studniówki <3 ja niedawno miałam półmetek i nadal za nim tęsknię ;)

    http://fabrykaszczesciaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post ;*
    obserwujemy? odwdzięczę się w 100% <3
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo