niedziela, 22 grudnia 2013

#34 / Come back / INSPIRATIONS

Witam Was.
Szczerze mówiąc, aż mi wstyd zapuszczać tak bloga.. Aczkolwiek wychodzę z założenia, że lepiej nie pisać nic, niż być sztucznym lub zarażać czytelników pesymizmem.. Miałam parę wykopanych dołków, ale wychodzę na prostą i buduję się na nowo. Czuję się mocniejsza. 
Coraz zmieniam swoje plany. Plany dotyczące przyszłości.  Stwierdziłam, że studiowanie w kierunku dziennikarstwa będzie bezsensu bo jakoś mnie nie kręci ten kierunek, a iść, żeby iść i marnować czas jest bezsensu, ponieważ po tych studiach będę nadal dążyć do tego co chce, więc wychodzę z założenia, że lepiej zacząć od razu po maturze. ;]
I Semestr zakończony. Wynik.. Lepiej się nie chwalić... Mniejsza o to. 

Dziś chciałam Wam przedstawić markę, która tworzy BARDZO unikatowe rzeczy!  Mowa o KOLLANA FASHION.
"Za marka Kollana kryje się Anna Szwedowicz. Marka swoje kroki stawiała kilka temu kiedy to powstała pierwsza para butów i tak jeden pomysł rodził drugi. Inspirowane sztuka i natura buty ujrzały światło dzienne, a z czasem zaczęły kroczyć po chodnikach. Ręcznie zdobione buty trafiają do coraz szerszego grona kobiet. Bo przecież każda z nas może mieć wymarzone buty zaprojektowane tylko dla niej. Buty od Kollany są dla każdej kobiety kochającej zabawę z moda, odrobinę szaleństwa i chwile zapomnienia, odważne, jedyne w swoim rodzaju unikatowe to właśnie buty od Kollany." 

Pisze na swoim FP'u Anna Szwedowicz. Tak zwariowanych butów nie można nie pokochać. Zobaczcie sami:



















Koło tak kolorowych butów nie da się przejść obojętnie. Dodatkowo firma oferuje tworzenie butów na zamówienie. Można również wysłać własne buty do przeróbki. Przymierzam się do takiego kroku własnie. Zawsze to odświeżenie starych butów, które są zdarte i można zakamuflować nieestetyczny wygląd lub te które się znudziły. Jednak Ania oferuje nam również ubrania :


Oryginalne czapki







Więc kiedy odwiedzicie strony Kollana Fashion wsiąknięcie na kilka godzin zahipnotyzowane uroczymi rzeczami. 



Nie składam życzeń bo jeszcze odwiedzę Was w świątecznej notce :) 
Pozdrawiam Was :* 

9 komentarzy:

  1. o boże super zdjecia kurteczka i pierwsze buty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co ludzie nie wymyślą :)


    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubrania bardziej mi się podobają niż buty


    naszymi-oczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty genialne, aczkolwiek nie w moim guście. ://

    Caaarolyn.blogspot.com ---> Jeśli zaobserwujesz ,ODWDZIĘCZĘ SIĘ NAPEWNO , napisz mi tylko w komenatrzu, że obserwujesz :)

    Pozdrawiam gorąco ¦

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie genialne rzeczy, muszę się zapoznać bardziej z asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. great <3
    valeskamitrano.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo