wtorek, 24 grudnia 2013

#35 DressCloud / Święta

Ho! Ho! Ho!

Nadszedł magiczny czas dla Nas wszystkich... Wiem, wiem. Post miał być typowo świąteczny, ale na prawdę chcę się z Wami podzielić tą stroną.
Na stronie wrzuca się swoje stylizacje, inspiracje, chwali się nowymi zakupami. :)
Za każde "Fajne" dostajecie brylant, gdy macie ich bardzoo dużo, możecie wymieniać ja na różne produkty. Na początku nie wierzyłam, ale koleżanka pokazała mi, że jednak można rzeczywiście wygrać, nie ma nic w tym trudnego :)) jak licytacje na Allegro ;] 
Kliknijcie w banner i rejestrujcie się.

DressCloud





Czas świąt już nadszedł. Z tej okazji chciałam Wam życzyć: Zdrowia, bo dziś tak szybko pędzimy, a sami nie wiemy dokąd, na nic czasu nie mamy, tylko pędzimy..Spełnienia marzeń, bo o to chodzi w życiu by się realizować i sił, by mimo upadku wstać i walczyć o swoje pragnienia. By kolejny rok przyniósł Wam wiele sukcesów, spełnień i tych małych, ale magicznych chwil takich jak w te święta. By płynący czas leciał wolniej.. Chwytajcie każdy dzień tak jakby miał być ostatnim. 

Wesołych Świąt! 






10 komentarzy:

  1. Nie słyszałam, jeszcze o tej stronie ale z ciekawości zajrzę :)

    Wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego kochana! Wesolutkich :-* Zdrówka i szczęścia na ten Nowy Rok! :-* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  3. hmm zajrzę na stronę, brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog!
    pozdr i zapraszam do mnie w wolnej chwili jeśli Ci się spodoba zapraszam do obserwacji na pewno się odwdzięczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. great post dear
    wanna follow each other via gfc & bloglovin
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post. Brzmi interesująco.
    Bardzo mi się podoba blog, obserwuję i będę zaglądać tutaj częściej.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba.
    Choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo