środa, 8 stycznia 2014

#36 Jeremy Scott

Witam.
Nowy rok rozpoczęłam od leżenia w łóżku, niestety... Blog niedługo skończy swój pierwszy rok. To takie...yy... pocieszające, że wytrwałam w czymś tak długo i daje motywacje na dłużej.
Z okazji nowego roku, czystej karty, nie robię sobie wielkich postanowień. Chcę nadal prowadzić bloga, no może bardziej systematyczniej, zmienić trochę tryb mojego życia i małymi kroczkami spełniać się.

Jako, że dziś natrafiłam na cudowną kolekcje (w sumie jak zwykle) i nie co szaloną, mojego ulubionego projektanta Jeremiego Scotta, słynnego z kurki dla Adidas, której posiadaczką jest m.in. Macademian Girl (Uwielbiam ją), postanowiłam Wam przybliżyć tę kolekcję, która myślę, że nie bez powodu trafiła do VOGUE >klik<.
Jednak myślę, że jesteście bardziej ciekawe zdjęć więc już koniec mojego gadanka :

Wcześniej wspomniana kurtka Jeremy Scott dla Adidas









Reasumując. Według tej linii pikowane rzeczy jeszcze z nami zostają. Myślę, że nie jedna z Nas(tak samo jak ja) zakochała się w tej kolekcji a zwłaszcza w tym łaciatym plecaku. Uważam, że to też taka odskocznia od podstawowych printów typu panterka, zeberka...  W tej kolekcji każdy znajdzie coś dla siebie.
Więcej zdjęć możecie zobaczyć tutaj : >klik<
A Wam jak się podoba ?



Pozdrawiam i zachęcam do polubienia mojego Page'a i bądźcie ze mną na bieżąco ;] 

11 komentarzy:

  1. moschino - wszystko bym od nich chciała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta kolekcja, absolutnie wszystko mi się podoba

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś ta kurtka mnie nie przekonuje :P Może kolory są zywe, ale sam krój niezbyt wpada w moje gusta :)

    p.s. Obserwujemy ?:)
    Chętnie od czasu do czasu coś pokomentuje :)


    http://umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna firma no i blog :) to oczywiste !! :)
    Obserwuję, licze na rewanż i zapraszam do siebie :)
    kiniaxall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega inspiracje ! :) ładnie tu u Ciebie :)
    obsewujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałą kolekcja. jak dla mnie może ten styl zagościć na dłużej :) Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. WSPANIAŁE!!


    pozdrawiam z ośnieżonej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolekcja,przygarnęłabym te rzeczy. Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  10. torebki z moschino świetne!

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo