piątek, 24 stycznia 2014

#37 roczek minął/Studniówkowo

WITAM!
Nawet nie wiem kiedy ten rok przeminął? Bloguje tu razem z Wami 12 miesięcy! Raz mniej,raz więcej.. Praca bloggera jest trudna. Przyznaję. ALe trwam będę trwać. Przez ten rok wiele się zmieniło. Zmienił mi się styl, sama się zmieniłam.. na lepsze? Na gorze? Sama nie wiem. Wiem czego blogowanie mnie nauczyło? Szukania perełek, i kupowania okazyjnych rzeczy w okazyjnych cenach. Nauczył mnie oszczędzania! 
 Odkryłam w sobie powołanie do tworzenia grafiki.. Jednakże trzeba poćwiczyć jeszcze troszkę kursu HTML, CSS itp. by móc coś tworzyć więcej.  Dzięki tworzeniu nagłówków za darmo(oczywiście)  poznałam 2 bardzo ciekawe blogi : 
Korin, czyli pan Kamil podróżujący po świecie autostopem. Relacjonuje swoją podróż, informuje swoich fanów o swoich planach, pokazuje zdjęcia, dzięki czemu zwiedzamy świat razem z Nim. :) Bardzo sympatyczny z niego gość. 


Drugi poznany blog prowadzi przesympatyczna pani Renata. Czytając notki można się ubawić. Widzimy inny punkt patrzenia na niektóre aspekty. Myślę, że sami musicie się przekonać i poprzeglądać bloga :)

Inne prace, które stworzyłam z... nudy :







Jeśli ktoś z Was chciałby bym stworzyła takowy nagłówek piszcie na FB, w komentarzu, e-mail. Wszędzie ;D 


Ale by notka nie była  zbyt monotona i nie odbiegała od szafiarko-modowej tematyki bloga, pokażę, Wam sukienkę, w której bawiłam sie na studniówce tydzień temu.. Z powodu, iż moja mama nie potrafi obsługiwać aparatu mam 2 zdjęcia, które mogę pokazać, które dają się pokazać. Jednak zdjęcia nie ukazują całej kreacji wrzucę zdjęcie z internetu by pokazać ją w całości.





Sukienka jak widać troszkę się różni na górze :) Aczkolwiek bardzo się dobrze w niej czuję i nadaje się na takie tańce. Zakup jak najbardziej udany bo tylko 40£. Jak na taką sukienkę myślę że warto było, poza tym to kreacja studniówkowa :) 

Jak Wam się podoba? 



16 komentarzy:

  1. Fajnie przerobilas zdjęcia :) Podoba mi się twoja sukienka ;) Thenatusworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Czy mogłabyś moje zdj z bloga tak przerobić? *.*
    Super blog czyta się go bardzo fajnie :)
    juulka-juuulka.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Podeślij na FB lub na email : gieenka@gmail.com

      Usuń
  3. Cześć !
    Masz świetny blog. Może wspólna obserwacja ? Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia ! ciekawe !
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka naprawdę fajna. A ja się zastanawiam jak ty te nagłówki robisz!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tworzeniu nagłówków najfajniejsze jest to, że nie da się przewidzieć dokładnie co wyjdzie. To takie tworzenie czegoś z niczego i to jest super zabawą :)

      Usuń
  7. Sukienka jest piękna, bardzo stylowa i dziewczęca :) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zrobione prace, naprawde bardzo ladnie Ci wyszly :) Sama robilam tego typu rzeczy w kazdym z projektow na studia, tzw moodboard :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś naprawdę bardzo ładną sukienkę i z tego co widzę ładnie w niej wyglądałaś :)
    Co do nagłówków, tworzysz cuda :)
    I gratuluję roczku na blogspocie i życzę kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne prace, gratuluję udanej Studniówki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna sukienka wyróżnia się :) dziękuję za odwiedzinki a w sprawie bransoletki zapraszam na priv :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twój styl pisania. Świetny blog :)) Super zdjęcia.
    Zapraszam do mnie :)
    http://www.blacky-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gienia wystrzałowa dziewczyno dopiero teraz dostrzedła wzmiankę na mój temat:) Rewelka! dziękowałam już 100 razy więc podziękuję 101 za odjechany nagłówek. Trzymak kciuki za dalszy rozwój w tym obszarze.

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo