niedziela, 26 stycznia 2014

#38 Haul zakupowy

Cześć.
Dziś chciałam Wam pokazać moje zdobycze, które w ostatnim czasie udało mi się kupić i dostać. :) Trochę je obrobiłam by pokazać rzeczywisty kolor tych rzeczy. Zdjęcia na wieszaku nie oddają uroku tych rzeczy, dlatego ten post jest wstępem do postów z samymi stylizacjami, których tu ostatnio brak. 

Kurtka zastępuje typową katane jeansową. Jest w stylu bomber. tak jak mówiłam nie oddaje całego uroku to zdjęcie.
Cena: 1zl SH

Sweter waterfall 12złSH Jak nowy!

Kolor tej koszuli ciężko uchwycić. Jest połyskująca w troszke jaśniejszym odcieniu :]
Mam ją z wymiany. koszt wysyłki 6zł

Koszule kupiła mi mama w UK. Nadaje się do wszystkich stylizacji.
w przeliczeniu to ok.25zł New Look

Sweter wylicytowany na allegro za 2zł. zapinany na jeden guzik, z kieszeniami i łatkami na łokciach.
Atmosphere 2zł + wysyłka 15 = 17zł 

Miętowy sweter. jest troszke jaśniejszy.
3zł SH

Długi sweter przed kolano do legginsów.
3zł SH

To jest mój ulubiony z nabytków! Torebka MOSHINO. Wiąże się z nią ciekawa historia.
Kiedy ją zobaczyłam nie miałam na nią pieniędzy przy sobie. Czekała na mnie tydzień i przez cały tydzień przeżywałam, że nie zdążę jej kupić. Gdy weszłam do sklepu z koleżanką pani się z nas śmiała. Nie wiedziałam, że z powodu zakupu torebki można aż tak się cieszyć. Humoru nic nie mogło mi wtedy zepsuć! :D
Cena 25zł 

Koszulkę kupiłam bo stwierdziłam, że mam pełno okryć, a mam malutko koszul, koszulek, t-shirtów i tak w całych tych podróżach po SH etc. kupiłam ją za 3zł


Jeszcze nie pokazałam Wam koszulki i kolczyków, które kupiłam w Top Secret na wyprzedaży za łączną wartość 25zł

Tak wiele za ok. 100zł. Można? Można. :)) I to nie kupowane hurtem tylko w różnych odstępach czasowych. Dodatków studniówkowych tu nie wliczam. Bo sama ich wartość to ok. 30zł.


A jak Wasze zakupy ?
pozdrawiam. 

25 komentarzy:

  1. Podobają mi się 2 koszule :)
    http://red-hairedfashionista.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje i licze na to samo ! :) Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  3. http://oneworldmilionpeople.blogspot.com/ obserwuje i liczę na to samo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://gumijagoda.blogspot.com/2014/01/oasap-giveway.html zapraszam na konkurs :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter w paski boski ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweterek w paseczki;)
    zapraszam do mnie i jeśli ci się spodoba zapraszam również do obserwacji
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobaltowa kurtka i torebka Moschino - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję. Teraz Twoja kolej. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful my dear!!!


    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie<3 http://snackbills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne łupy. W ogóle spodobał mi się napis na twoim banerze nowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka i ostatni tshirt najbardziej wpadlo mi w oko :)

    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawe zdobycze :) gratki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moschino za 25zł :OOO !! Genialnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka super okazja :).Podoba mi się jeszcze kurtka i sweter pasiak :)

    http://magicznelegginsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny jest ten niebieski sweterek!<3 pozdrawiam:*))

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo