wtorek, 18 lutego 2014

#41 Street style



















 

Hej, hej!
Już wyzdrowiałam, trochę się pozmieniało. Trochę? Nawet bardzo. W niektóre rzeczy nie mogę uwierzyć po dzisiejszy dzień. Człowiek uczy się całe życie.
Po za tym mam masę nauki, chodzę taka wyczerpana tym wszystkim, jeszcze przygotowania pracy maturalnej.. W dniu dzisiejszym czuję się jak wrak.. I w tym momemcie robię sto tysięcy rzeczy na raz.. Ale to nie o tym mamy tu mówić..

Dziś przychodzę ze street'owym lookiem. Na sobie mam moje nowe nabytki.
Błękitne creepersy zestawione z czarnymi baggami z wysokim stanem, do tego krótka koszulka z Kermitem (Uwielbiam go!), do tego komin, dłuższa kurtka i dobrze znany Wam kuferek. Co? Gdzie? Za ile ? na dole notki. (;







Buty - vinted.pl (New Yorker) 20zł (nowe!)
Spodnie - Vinted.pl  (wymiana)
Koszulka - River Island 25zł
komin - Reserved (stary sezon) 40zł
Kurtka - No name UK
Kuferek - Atmosphere 10funtow



10 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz. Super koszulka. Ja mam też koszulkę z mapetów, ale ze świnką Pigi :D Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszulka :) Widziałam Twoje prace z nagłówkami :) Naprawdę nieźle Ci wychodzą :) Może kiedyś chciałabyś mi zrobić jakiś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i oczywiście obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ uroczo wyglądasz !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjecia, ogolnie swietny blog, ten outfit troszke nie w moim stylu, bo wole jednak elegancki styl, ale dla kogos kto taki lubi to ja k najbardziej ;d
    obserwujemy? ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne są te zdjęcia, takie pozytywne! a ty wyglądasz super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo