wtorek, 4 marca 2014

#42 Inspiration.


Hej! Hej!
 
Po przerwie, której wynikiem było wiele czynników, m.in. szkoła, mam dla Was dziś odkryty film, z powodu okropnego bólu głowy pozostałam dziś na wagarach w domu, mimo iż zostało nie całe 6 tygodni do końca roku szkolnego.. <boisie>  
Obejrzałam kilka filmów, a jeden z nich natchnął mnie do napisania tej notki.
Może nie piszę tu głównie o refleksjach jakie z niego wyciągnęłam, ale takich dla mnie. Siedząc teraz przy laptopie i pisząc tą notkę, przypominam sobie dlaczego blogowanie jest super. Przypomina mi o każdych próbach tworzenia bloga,  o milionach słów wpisanych w te kilkanaście blogów, przeplatających się nazwach,domenach od ok. 10 lat. Od małolata blogowanie sprawiało mi przyjemność. Nikt wtedy nie szukał sponsorów na ciuszki, buty, akcesoria. Spopularyzowanie się blogów w ostatnich czasach doprowadziła do tego, że co 2 blog, na który wchodzę jest swego typu tablicą na Facebooku gdzie widzę tylko reklamy.
To takie trochę w sumie smutne, że blogowanie traci swoją pierwotną wartość. W pewnej chwili mnie samą zgubiła pogoń za lajkami, komentarzami i liczbą obserwatorów, którzy i tak nie będą wchodzić na mojego bloga.
Ahh.. Zaczęłam się rozwodzić na inny temat, a chciałam polecić film Piękna i Teczka. Rolę główną gra jedna z moich ulubionych aktorek i piosenkarek, do których mam sentyment. Hilary Duff była wielką moją inspiracją za lat młodzieńczych. Film jest bardzo, przynajmniej jak dla mnie, nabuzowany inspiracjami.
Dziś również przyszła moja długo wyczekiwana płyta "Kartagina" Dla fanów polskiego rapu, dla fanów Adama Ostrowskiego. Jest ona dla mnie swego typu inspiracją. :)
W sumie nic więcej dla Was nie mam, wrzucę parę internetowych zdjęć. :)



















4 komentarze:

  1. Świetne inspiracje :) Zachęciłaś mnie do obejrzenia tego filmu. Ja również pamiętam moje stare blogi, bardzo miłe je wspominam. Kiedyś nie było tyle tzw. hejtów, a ludzie byli jakoś bardziej mili dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kochana !
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów znajdziesz pod tym linkiem http://jusinx.blogspot.com/2014/03/nominacja-do-liebster-blog-award.html. Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Turkus sukienka i pomarańcz - nice<3
    Te korale z turkusowymi kamieniami i pierścień, cudo:)
    ps. u siebie wiersze filmowe, w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zielona sukienka mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo