czwartek, 24 kwietnia 2014

#43 another dress

I come back !
Czy na dłużej pewnie tak.
Swoją nieobecność tłumaczę brakiem czasu (matura) oraz tym, że miałam mały wypadek. Według lekarza wracam do siebie więc jestem dobrej myśli :P
Mam jakiegoś nowego(starego) smartfona. Ponieważ mój sony skończył współprace ze mną jakieś 3 miesiące temu.. :(
Mam dla Was dziś look z pierwszych wiosennych dni.
Na sobie mam moją ramoneskę, która ma z 3 lata, ale bardzo dobrze mi służy. Do tego nałożyłam buty a'la vans i sukienkę z wyprzedaży w Carry za 80zł  (uhu!!) Jest to sukienka dresowa z tiulem. Taka inna, taka jak lubię :D dziwne inne rzeczy. Z tego jestem znana wśród moich znajomych.









Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

7 komentarzy:

  1. Piękny blog!
    Super zdjęcia!
    kocham twój blog i obserwuję.

    http://moje-codzienne-life.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście another;)


    ps. a u mnie? OLDSCHOOLowa bluza na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. thx bardzo:)


    ps. zachęcam do follow facebooka;) będziesz na bieżąco;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieliste rajstopy i czarne szpilki bardziej by mi tutaj pasowały ^^ ale każdy ma inny gust ;) za to kurteczka świetna ;)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mówię nie, ale szpilki nie są dla mnie. :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Bardzo fajna stylizacja :D
    Obserwuje i pozdrawiam Madda
    emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo