wtorek, 29 kwietnia 2014

#44 the end of the school

Witam! 
Dziś dla Was mam nowy zestaw z zakończenia szkoły. Szczerze mówiąc dziś doszłam do wniosku, że na chwilę obecną nie mam niczego. (śmieje się) Nie mam szkoły, przede mną matura i czas na obranie kursu jakim chce iść dalej. Plany ciągle się zmieniają. No ale już nie marudzę. Przejdźmy do rzeczy.

Na sobie mam koszule kupioną w TKMAXX (15£) do tego kamizelka z Wranglera'a, mucha z Bialcon'u (9zł), spódniczka(szafa.pl) od dziewczyny, która szyła je na zamówienie, legginsy H&M (30zł) i balerinki z Primark'a (ok.5£)



11 komentarzy:

  1. Jak mnie u Ciebie dawno nie było, dzisiaj nadrabiam ;) i zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w grupie maturzystów :) może obserwujemy?

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na maturze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tą czerwoną kokardą ;)
    a jutro matura! :D daamy rade, byle podejść do tego bez stresu ;)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo