sobota, 24 maja 2014

#46 Im in... dress :)

Haaaay!





Od kilku dni mogę powiedzieć, że czuję wakacje. Mamy piękne słoneczko, narzekania "jak gorąco" się zaczęły, jestem po maturach i mogę się pochwalić, że zdane(przynajmniej te ustne). Zapisałam się na kolejną wizytę u ortodonty, na której... UWAGA! Zdejmuję moją stalową szczękę! Hollywood smile !! Łiiiiiiiiii.. :D Jednak jest jedna rzecz, która tą piękną wizję psuje. Moja noga, która jest jak pan bańka wstańka, a chirurga mam we wtorek. Lekarz, który mnie skierował do niego uważa, że czeka mnie gips. Tak więc..

Wiem dlaczego ludzie narzekają na brak pracy. Wysłałam ze 100 aplikacji i nic, a nie powiem praca by się przydała bo od września zaczynam szkołę, ale zaocznie.. (panie jak tu żyć?) Jednak mam nadzieję, bo moje dzisiejsze sny przepowiadają mi przypływ gotówki. :D

Przymierzam się do zakupu New Balance już wypatrzyłam swoje ulubione nawet 2 pary :

  



Z informacji to by było na tyle. Niech nastanie moja stylizacja JUŻ. ;D 










Shoes-SporstDirect 4GBP/Dress-Dorothy Perkins 5GBP/Backpack-Atmosphere 5GBP/Sunglasses-tally weijl 20PLN

32 komentarze:

  1. śliczna sukienka!
    ngnails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. a ile o niego walczyłam z mama :D hahaha

      Usuń
  3. Uwielbiam takie miejsca na zdjęcia, świetnie ;) dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Brudny zalew, ale jest gdzie pochodzić przynajmniej i światło dobre :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. również do nich wzdycham i do tych drugich tez..:(

      Usuń
  6. Świetna i oryginalna sukienka <3
    Sama zamierzam się zaopatrzyć w New Balance, ale nadal szukam idealnego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. :)
      Dłuższy czas musiałam do niej się przekonać.

      Usuń
  7. świetne jest to pierwsze zdjęcie! <3
    a z butów to bardziej podobaja mi się drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale te pierwsze to barwy Lakers ;d

      Usuń
  8. urocza:) no w tym momencie to new balance raczej ci się nie przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej nie ale mam czas na zastanowienie się i dozbieranie kasy :D haha.

      Usuń
  9. Wygląd bloga bardzo mi się podoba! Obserwuję i czekam na dużo dawkę kolejnych, świetnych zdjęć!

    http://mylife-visia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli moja praca nie poszła na marne ;D
      Już wkrótce jakieś fotki się pojawią :)

      Usuń
  10. Świetna zdjęcia i piękny plecak :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kolorowa stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugie New Balance są naprawdę ładne. Ciekawi mnie, jak będziesz się w nich prezentować.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sangat indah gaun dan model yang memakainya sungguh sebuah keindahan yang tinggi

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie wygladasz ! Tez mam zamiar kupic te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są świetne. :) Piękna sukienka!
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcie :)) / kom/kom ? < 33

    OdpowiedzUsuń
  17. I so love this! Have a great day. :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. WSPANIAŁE KOLORY KOCHANA

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny plecak ! Kolorowa sukienka też bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. blogowaie i ty to rewelacyjny duet :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. plecak ekstra !

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Plecak bomba!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/05/cat-hat-baby.html

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo