środa, 28 maja 2014

#47 lookbook < ulubione

Witam.










Z moją nogą już jest lepiej. Lekarz rodzinny za bardzo mnie jednak nastraszył i obeszło się bez gipsu, co bardzo mnie cieszy, jednak muszę oszczędzać nogę przez najbliższe 2 tygodnie by w końcu ją wyleczyć i mieć ją usztywnioną w bandażu. Taki tam początek wakacji..
Szukanie pracy w tym kraju jest tak cholernie męczące, że mnie to załamuje.. I jak tu człowiek ma się nie denerwować? W ciągu jednego dnia potrafię wysłać około 50CV i nadal nic.. A najśmieszniejsze jest to "szukamy uczniów i studentów z doświadczeniem" -.- i jak tu nie płakać.. Ale mniejsza o to.

Dziś chcę Wam pokazać stylizacje, które mnie zahipnotyzowały w ostatnim czasie :























23 komentarze:

  1. z praca jest bardzo ciezko ale dasz rade :) wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ja bym podomnie miala z nogą no ale tez naszczęście nie mam gipsu bo to przez durną gre na wf :) QWgl to świetne stylizacje~! :) Zapraszam również do mnie na bloga! :D http://claudiasolga.blogspot.com/2014/05/photo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah ci studenci z doświadczeniem! :D zawsze rozwala mnie ten tekst.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, niestety tak wyglądają realia dla poszukujących pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza najlepsza! szybkiego powrotu do zdrowia!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety tak bywa. Powodzenia w dalszym szukaniu pracy. :)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też szukam pracy, ale jak na razie jej nie widzę, ale Tobie życzę powodzenia w jej szukaniu. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętam jak szukałam dorywczo pracy i nie wiedziałam czy płakać czy śmiać się.. oszukujemy studenta , poniżej 26 roku, minimalne doświadczenie: 3 lata. No matko święta! Życzę powrotu do zdrowia z nogą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne inspirację :)
    zapraszam tez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bodajże 7 mnie uwiodła.
    ❤ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te stylizacje :> ZDROWIEJ :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w dalszym szukaniu pracy!

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. everybody is immersed in the whole spring and summer theme! lovely looks there! <3

    Check out my latest post on the Blog :)
    AL xx
    RASSP STYLERASSP INTERIOR

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrówka życze, a stylizacje wybrałaś wzorowe!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/06/egyptian-holidays-pt-i.html

    OdpowiedzUsuń
  15. blogerka w sukience w kolorowe pasy skradła moje serce. wygląda genialnie!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwie to typowo Twój styl Katarzyno <#

      Usuń
  16. Świetne stylizacje, ostatnia najbardziej w moim guście :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta z luźnymi spodniami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne stylizacje i super wpis :)
    wracaj do zdrowia
    Obs. za obs ?
    gotuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo