piątek, 4 lipca 2014

#49 Workout

Witajcie !! 





Dziś Was zaskoczę. Sama siebie zaskoczyłam. Zaczęłam robić ABS2 i biegać. Tak ja biegać! Stwierdziłam, że jak się nie zmobilizuję  to nic z tego nie będzie. Plan jest taki :

  1. Poniedziałek - ABS2 
  2. Wtorek - bieg
  3. Środa - ABS2
  4. Czwartek - bieg
  5. Piątek - ABS2
  6. Sobota - bieg
  7. Niedziela - ABS2 

Obietnice : 
  1. Jeść rozsądniej i nie z nudów. Ostatni posiłek 22 i jak na razie 0 piwa i fastfoodów (zdala od MCdonalda). 
  2. trzymać się planu. 
  3. Jeśli skuszę się na coś z pkt.1 spalić to ! 
  4. Być twardą :D 
 Ćwiczę od czwartku .ABS2 jest trochę ciężki ale niedługo się rozhuśtamy ;D Bieg wczorajszy był dla mnie troszkę męczący, ale nie tak bardzo, chyba biegam nieco rozsądniej niż kiedyś i zmęczenie daje przyjemność. FAJNE TO! z odpowiednim treningiem jest mega ! 

ABS 2 


i plan biegania 


Do tych 60 minut jeszcze mi daleko więc sie tym nie przejmuję, jeżeli nie będę dawać na jakimś etapie rady obniżę sobie poprzeczkę. Ważniejsza jest przyjemność i na początku nabranie jakieś kondycji. :)) 

Życzcie mi powodzenia :D 








20 komentarzy:

  1. Mi się udało jak na razie schudnąć 12 kg z czego jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. będę trzymała kciuki:)
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od jutra zaczynam biegać, ćwiczyć (Skalpel z Chodakowską). Trzymam za ciebie kciuki!

    olla-bllog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj na ten "skalpel" zeby ci kręgosłup nie wysiadł bo dużo moich koleżanekk po nim miało problemy. Lepsza Mel B

      Usuń
  4. zycze powodzenia ! ja tez musze schudnac i jak na razie jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, ja za biegaminie przepadam, ale regularnie ćwiczę z Mel B:)
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/07/kissnchange.html

    OdpowiedzUsuń

  6. też tak planuję i nic...


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powakacjować się i szaleć trzeba, póki można! Bezpiecznych i spokojnych Ci tych wakacji życzę :) Będę tu zaglądać, ja już Cię obserwuję. Koniecznie :) eleeyn.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam zacząć biegać itp. ale mam ogromne problemy z oddychaniem potem więc beznadziejnie :(((

    Zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator oraz komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zrzuciła już parę kilo więcej możesz przeczytać o mojej walce tu : http://kawalekomnie.blogspot.com/2014/06/walka-z-sama-soba.html
    Zapraszam serdecznie: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Przyznam się ,że nadal chcę chudnąć chociaż to 5kg.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci w takim razie powodzenia w dalszych treningach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia! Wytrwałości, bo ona jest najważniejsza :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chciałabym zacząć biegać, ale póki co mi nie idzie :/
    Życzę wytrwałości!


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten plan biegania! Obecnie biegam codziennie 2,9 km, czyli takie jedno kółko wokół mojej miejscowości. No i powoli ten dystans robi się za łatwy dla mnie. Muszę postawić sobie wyższą poprzeczkę! Dziękuję za pomysł :)

    inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia :)

    Dziś opublikowałam pierwszy post, zajrzysz i ocenisz?
    http://just-lakomicka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. thank you for sharing,i like your topic.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia :-) ja chórze na zumbe polecam świetna zabawa i przy okazji spalamy kalorie :-)

    http://zakatek-moniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo