środa, 13 sierpnia 2014

#50 KIDIO

Witam po długiej nieobecności. 
Bardzo Was za to przepraszam. Powiem tak: ostatnio miałam prace dzień w dzień a dzień mój wyglądał tak: Wstać o 11 ogarnąć się, spacer z psem, zrobić cooś w domu i na 14 do pracy i wracałam o 00.30 lub później... Jednak teraz grafik się poluzował i chodzić do pracy będę co 2 dni ;] Yupii! 

Co do ćwiczeń.. Na rzecz pracy trochę rzadziej je robię. Jednak po dwutygodniowym treningu zauważyłam wizualnie zmianę. Moje spodenki, które leżały na mnie idealnie teraz są luźne. Biegałam i ćwiczyłam regularnie. 

Jednak notka nie o tym. Dziś chciałabym Was wprowadzić do pewnego sklepu ;) Jeśli mnie śledzicie na FB lub na IG to pewnie wiecie o co chodzi :) 









Dostałam paczuszkę z całą umową do podpisania.  W tym poście chcę pokazać legginsy jakie dostałam. Pod koniec tygodnia wstawię konkretniejsze zdjęcia. :)  Legginsy uszyte są z bardzo przyjemnego materiału. Są wygodne, a sklep ten oferuje wielką gammę różnorodnych, kolorowych legginsów jakich nie kupicie nigdzie indziej :) cena zachęca do ich zakupu. Jeśli jesteście osobami lubiącymi się wyróżniać w tłumie to ten sklep jest dla Was :)) 

Teraz na Kidio.pl są -20% obniżki.  




Narzutka - Noname
T-shirt - Primark
Legginsy - Kidio.pl
Trampki - Primark



4 komentarze:

  1. Współczuję z tą pracą. Eh, no ale co zrobić. Dobrze, że się poluzowało. Co do legginsów, nie podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tez się leginsy za bardzo nie podobaja gdyby były jednolite to było by lepiej :)

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobają mi się te leginsy :(
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy nie w moim stylu, ale do sklepu chętnie zajrzę.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/08/porcelain.html

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo