niedziela, 17 sierpnia 2014

#51 Stars and strips. 2

Hejka!

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać legginsy z poprzedniej notki, które nie przyjęły się za bardzo.
Mam nadzieję, że odbiór będzie pozytywny. 





Coś o tym secie. Trampki identyczne kupiłam sobie razem z mamą rok temu, po czym stwierdziła, że jednak nie będzie w nich chodzić i przyszły teraz do mnie nowe trampeczki, koszt to 6GBP z Atmosphere. Do tego założyłam legginsy z Kidio.pl >tu<. Wybrałam akurat te, ponieważ czarno-biała klasyka kolorów najbardziej sprawdzi się w mojej szafie. W chłodniejsze wieczory, mogę założyć do nich biały długi sweter i też w porządku wygląda. :) Poza tym, jeśli ktoś śledzi mnie troszeczkę dłużej, mój gust jest trochę dziwny. :p Do tego wszystkiego założyłam zwykły t-shirt z nadrukiem z Top Secret'a, który kupiłam na jakiś zimowych świątecznych wyprzedażach za 20PLN. Na nią założyłam katankę z ćwiekami. Zrobiłam ją z kurtki, którą dostałam z Vinted z wymiany. Całość przewiązałam czerwoną koszulą w kratę, którą kupiłam w sh za jakieś 2GBP. Jest ona z grubszego, przyjemnego materiału, więc w czasie chłodniejszego wiaterku mogłam założyć na siebie :) Co pokazałam na zdjęciu.
Jako uzupełnienie wzięłam ze sobą biała torebkę, którą kupiła mi mama w Atmosphere za 8GBP  i gumowe bransoletki w kolorze czarnym i czerwonym z River Island, które kupiłam rok temu na wyprzedaży w Anglii(z czego jestem zadowolona i dumna, ponieważ ostatnio w LBN widziałam takie na WYPRZEDAŻY za 30zł z 50zł. SZOK!).
A całość prezentuje się tak :



















13 komentarzy:

  1. fajnie tu namieszalas :P podoba mi sie ta koszula przewiazana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki. Fajnie wyglądasz w tej stylizacji. A mi się te leginsy podobają. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Legginsy vardzo fajne! Osobiscie lubie eksperymentowac z wyrazistymi wzorami.
    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie Ci w tej fryzurze... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja odważna, zaskakująca. Podoba mi się to zestawienie. Masz talent.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Leginsy podobają mi się tylko strona w paski trochę pogrubia i wygląda to nie symetrycznie xd ale ja też mam trochę inny styl i moim zdaniem całość wygląda b.ładnie szczególnie w koszuli :))

    pasjonatkawspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja przyjaciółka ma podobne legginsy tylko w kolorach :)) Ładna stylizacja :*

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, torbę masz cudowną ♥
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja:)
    Najbardziej podoba mi się kamizelka:)

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo