niedziela, 28 września 2014

#53 Colors! Must have. Jak powinna wyglądać moja garderoba?

Hejka!


Jak zauważyłyście zmieniłam trochę wygląd. stwierdziłam, że surowy, klasyczny wygląd będzie o wiele lepszy, bardziej przejrzysty. Poza zmianami na blogu zmienił się tez trochę mój tryb życia. Staż, na którym jestem daje mi w kość i zabiera czas, niestety, w zamian dostaje marne grosze.. Ale tu to chyba nikogo nie zaskoczyłam. Chociaż, dzięki niemu mogę zrobić kurs na prawo jazdy, który zjada 3/4 mojej pensji.. Do stażu dochodzi mi szkoła. weekend wcześniej nie miałam chwili na oddech. Byłam w szkole od 8 rano do godziny 16.30 a po szkole prosto do pracy.. do godziny 0.30 z powodu meczów... Myślałam, że będę spać przez kolejne 2 dni, ale tak nie było. ;p Ale może takiego wycisku potrzebowałam. :)

Dziś siedząc i nadrabiając Vlogi na YT, o nadchodzących trendach, czytając różne wywiady na fashionwall, doszłam do wniosku, że moja szafa jest zbyt różnorodna. Znajdują się w niej kolory, w których nie wyglądam najlepiej, są w niej rzeczy, które trzymam z sentymentu, a dawno są na mnie za małe, są w niej rzeczy, które nie nadają się do noszenia przeze mnie.. Po prostu gryzą się z moją osobowością.
Zgłosiłam moją szafę do wyprzedaży blogerek na Szafa.pl. Odpowiedź dostanę pewnie jutro. Wrzuciłam do niej chyba wszystko co mogłam.. no jest jeszcze parę rzeczy, które wystawię, nad którymi się zastanawiam.
Z vloga Radzki ( nie muszę chyba tłumaczyć ) dowiedziałam się, że marka H&M Prowadzi recykling. Polega on na oddaniu swoich starych ubrań do zielonego pudełka i w zamian dostajemy rabaty. Fajna sprawa, ale czuje się trochę opóźniona ;D

Czuje się jakoś zagubiona, upośledzona na punkcie mojej szafy. Szukam odpowiedzi jak ją można ogarnąć?


  1. zainwestowanie w stojące wieszaki (na allegro nie są one jakieś drogie, wydawały mi się być droższe.). Moje ubrania mógłby oddychać :D
  2. Ułożenie ich kolorystycznie czy fasonami? 
  3. Jakie kolory powinny być w mojej szafie? W jakich najlepiej się czuję? Jaki styl odzwierciedla mnie? 
  4. Ma być wygodnie, czyli co nałożyć by wyglądać dobrze, estetycznie, inaczej?

Na te odpowiedzi odpowiem Wam wkrótce. Może doradzicie mi coś?



Moje częściowe stylizacje, nowe zakupy, możecie śledzić na IG >klik<
oraz na snapchat : Gienkam

By nie było tak surowo w notce tylko moje gdakanie to wrzucam filmik, o którym pisałam wyżej :

https://www.youtube.com/watch?v=2eOFUpUAekg <-- klik.



3 komentarze:

  1. Ostatnio miałam podobny problem, skończyło się tak, że pozbyłam się sporej część ubrań, a resztę ułożyłam według upodobania i częstotliwości noszenia, póki co się sprawdza :) Stojące wieszaki są super, niestety nie mam ich za bardzo gdzie postawić, aby mój kot nie zniszczył ubrań :/

    Pozdrawiam, Liryczny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też przydałaby się totalna wymiana szafy... ale aktualnie funduszów brak, więc szybko się nowych ubrań nie doczekam.

    zaprasza też do mnie www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo