piątek, 10 października 2014

#53 Blogerki wietrzą szafę! KONKURS!

Cześć!
Mam okazję po raz pierwszy przeprowadzić dla Was konkurs!
Do wygrania w nim są legginsy z Kidio.pl, które miałyście okazje zobaczyć w ostatnich postach :)

 Co trzeba zrobić by wgrać? To PROSTE! 

Macie :
a) wyszukać rzecz z mojej szafy ze strony http://szafa.pl/blogerki/imthegienia.blogspot.com/154, którą uważacie za najfajniejszą

b) wkleić link do rzeczy w komentarzu pod tym postem

c) napisać, co by zestawiły z tą rzeczą

KONKURS trwa do 24.10 do godziny 19 ! 

Macie multum możliwości. 
Czas start!

Powodzenia!



3 komentarze:

  1. Jest to chyba najciekawszy konkurs jaki widziałam xD
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the leggings!

    www.studdedkisses.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Najfajniejsza rzecz: http://szafa.pl/c19551733-orientalna-bransoletka.html
    Bransoletka jest bardzo w moim stylu i moim zdaniem pasuje do stylizacji z tylu boho.
    Z faktu, że na zewnątrz coraz zimniej postawiłabym na czarne obcisłe rurki z wysokim stanem do tego brązowe botki na stabilnym słupku, które od zewnętrznej strony posiadałyby zamek z frędzelkami.
    Na górę proponuję bluzeczkę w kolorze ciemnego brązu, bluzeczka koniecznie byłaby koronkowa, bo właśnie koronka najbardziej kojarzy mi się z takim stylem.
    Na szyję proponuję lekki czarny szal, a na całość brązową zamszową ramoneskę, która idealnie wpasowałaby się w całość. Coby było jeszcze ciekawiej na ramieniu zawisłaby brązowa torebka... również z frędzelkami.
    Oryginalnie, ale nadal bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo