piątek, 17 lipca 2015

#54 Angielskie Hello !




Postanowiłam powrócić do pisania dalej tego bloga, ponieważ bardzo się za tym stęskniłam. Jednak nie miałam niestety kiedy go pisać.Usuwać postów też nie miałam serca, zmieniłam nazwę, myślę, że jest lepsza i troszkę poważniejsza. Miałam pracę, która odebrała mi prawie całe życie i nie dało się nic planować dodatkowo szkoła, którą udało mi się ukończyć certyfikatem, prawo jazdy, które udało mi się zdać za pierwszym razem ( Czuję się taka podekscytowana do tej pory! ). Przeprowadzka do UK. Jakie to wszystko zakręcone i szalone. Jak ten czas szybko ucieka.. Dopiero bawiłam się w piaskownicy, alkohol był mi obcy, a karą było siedzenie w domu, a teraz jest odwrotnie, trochę to smutne... no ale..

Przywracam do łask moją systematyczność. Troszkę się pozmieniało, ale myślę, że nie wiele. Czekam na pracę. Potrzebuję zakupić statyw co by mi umożliwiło robić fotki w bardzo dobrej jakości i przede wszystkim w plenerze. 

Po napisaniu tych paru zdań jakoś mi tak lżej się zrobiło. Jakie to przyjemne. Lepsze niż coca-cola cherry, którą uwielbiam, jedna słodycz w życiu. haha! żartuję. ;D 

Główkuję się nad aranżacją mojego nowego pokoju, kolorem ścian zainspirowałam się ze zdjęcia u góry, do tego póki co to mam różowe łóżko, które chyba będzie trzeba pomalować, lub zmienić myśl o kolorze ścian bo ten różowy bardzo mi się podoba i box'a z wieżą Eiffela, do którego nie wiem co włożyć. 

Może macie inspiracje na pokój lub wizję ? Może jakieś szarości i tapeta z różowymi elementami... Nie wiem.. 

5 komentarzy:

  1. mam dużo inspiracji jednak czekam do jesieni wtedy myślę, że będzie wszystko u mnie wyglądało tak jak chcę :)!
    Zapraszam na mój blog, może Ci się spodoba i zostaniesz tam na dłużej- zaobserwujesz
    http://alexandraiwinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez chce odnowic swoj pokoj! :)
    Inspiracji ciagle szukam ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jezeli to nie problem, prosze o klik u mnie w poscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the blue colour for decoration!!
    kisses....


    Zapatos Rojos

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim blogu znajdziesz różne inspiracyjne pomysły na pokój i dodatki :)
    Swoją drogą, fajnie, że wróciłaś :)
    huabecx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo