poniedziałek, 20 lipca 2015

#55 Kiedy mnie nie było...

 Dobry. Wesoły Kostek, można ? 




HA!.Powiem Wam, że jestem szczęśliwa. Czasem trzeba zamknąć pewne rozdziały w swoim życiu i odnaleźć siebie na nowo, z nowymi znajomymi, w nowym miejscu. Tu gdzie jestem są inni ludzie z inną mentalnością. Cieszę się, że odważyłam się na tak wielki krok jak wyprowadzka z rodzinnego miasta. Uskrzydla mnie to, pozwala żyć na własną rękę i nikt nie wtrąca się w to co robię. Ludzie są bardzo otwarci i przyjaźni. Zmiany są potrzebne, a ta jest zmianą na lepsze. 
Staram się na nowo odnaleźć.. Miałam bardzo dużo marzeń, a dziś odeszły w niepamięć. Szukam czegoś nowego, czegoś innego, czegoś tak naprawdę mojego osobistego, coś co wypracuję sobie sama i będę miała z tego satysfakcje jak to, że pracowałam parę miesięcy na sam kurs prawa jazdy i opłacenie egzaminów, gdzie nikt nie dorzucił mi do tego ani 1gr i jak na najdroższy prezent urodzinowy w życiu, czyli telefon, który okazał się strzałem w 10 i wart był swoich pieniędzy. Kiedyś znajdę taką rzecz, która da mi właśnie taką satysfakcję.


Jeszcze mam stare zdjęcia z Polski z trochę gorszą jakością, ale jest niespodzianka. Mam fotografa więc wkrótce pojawią się świeżutkie fotki ! 







24 komentarze:

  1. śliczna stylizacja :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj mój blog i mi napisz to zrobię o samo :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja! :)

    Zapraszam do siebie! :*
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, choć moim zdaniem lepiej wyglądałyby większe zdjęcia :)

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  4. super fotki :)
    zapraszam do mnie
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tymm miesiacu wprowadzila sie do uk i nie wiem czy zalowac czy dac sobie szase czy wrocic nwm nic a od wrzesnia do collage http://only-extremely.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taką szansę w Twoim wieku u nie skorzystałam z niej, a teraz wylądowałam w UK bo sama chciałam. Na początku będzie ciężej, ale przywykniesz i nie pożałujesz, tu o wiele łatwiej się żyje. Wiadomo będziesz tęsknić, to normalne, ale też przywykniesz do tego stanu rzeczy i przekonasz się o prawdziwej wartości przyjaźni, którą pozostawiłaś w Polsce.

      Usuń
    2. Piękne buty:)

      Zapraszam na mojego bloga gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
      nakrancumarzen.blogspot.com

      Usuń
  6. Podjęłaś dobą decyzję. Zmiana otoczenia często wychodzi na dobre. Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia i stylizacja!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely post, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :)
    Jeśli chodzi o założenie konta w banku w Anglii to również mieliśmy podobny problem, ale poszliśmy do Lloyds Bank i powiedzieli nam abyśmy założyli konto online. I tak zrobiliśmy. Wróciliśmy do domu włączyliśmy komputer i założyliśmy konta. Pamiętaj aby wpisać jako obecny adres ten tutejszy adres angielski bo chyba żaden bank nie założy Ci konta z adresem Polskim. Chociaż nie wiem. A i po założeniu już konta przez internet drukujesz taki druczek potwierdzający założenie konta i idziesz z tym druczkiem i dowodem osobistym (może być też paszport ale ja dałam dowód) i podajesz swój numer telefonu angielski i idziesz z tym wszystkim do banku aplikować o założenie konta (coś jakby aktywacja?).

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że choć troszkę pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo bardzo mi ppmogles ! Dzieki wielkie !

      Usuń
  11. Ładnie wyglądasz:) I powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog <3
    Z chęcią będę go polecać !
    Zapraszam do mnie :)
    http://wersy-zycia.blogspot.com
    ~ Sandrella

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo odważnie, w takim razie życzę powodzenia w osiągnięciu celów! :)
    fajne zdjęcia :)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. :)

    z pozdrowieniami,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie się prezentujesz! wyglądasz wspaniale

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęciaa!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo