niedziela, 2 sierpnia 2015

#56 Było, minęło...



 Dziś w poście o zdobyczach minionego miesiąca, inspiracjach i odkryciach. Czas przeprowadzki, brak połowy szafy, którą zostawiłam w Polsce.A jak mowa o szafie, zastępuje ją wieszak ze zdjęcia.. niestety nie mogę przeprowadzić małego remontu w pokoju, ponieważ dom jest wynajmowany.. Czuję się lekko, za lekko..



1. Film "Medicus": Opowiada o młodym chłopaku, który zostawia swoje rodzinne miasto i udaje się w daleką podroż do legendarnego medyka. Akcja dzieje się w czasach średniowiecznych.
Więcej na temat filmu : >tutaj< Polecam ten film.


2. Kosmetyki:
- Stałam się wielką maniaczką włosów, ponieważ mam strasznie wysuszone po robieniu ombre...
Odżywka ma piękny zapach zielonego jabłuszka i trawy herbaty. 
Seria tych odżywek ma różne zapachy wiśnia, mango, malina,truskawka i tak samo szampony. 
Z tą odżywką wiele eksperymentowałam. A to trzymałam 30 min na wilgotnych włosach potem spłukiwałam, czasem owijałam ręcznikiem... na nic... Moje włosy nie odżywiły się po takich kuracjach.. 
Jednak odkryłam inne zastosowanie. Nakładanie jej na suche włosy 10-15 min przed myciem. Po takiej kuracji moje włosy są miękkie i żywsze. 

Szampon i odżywka firmy V05 są wręcz stworzone do suchych włosów, zawierają wiele olejków, które odżywiają zniszczone włosy. 

Z moimi włosami jest jednak problem,  przy skórze głowy szybko się przetłuszcza, a końcówki są wysuszone, dlatego odżywki używam od połowy włosów, a w skórę głowy wcieram cytrynę. Włosy odżyły.


3. Ubrania. Szaleństwo zakupowe. Uwielbiam! 
Crop top £7
spodenki 
£6
/New Look

Sukienka £5
Spódnica 
£5
/firetrap

Okulary £1,50
/Matalan
Strój 3 części £10
/SH

Kalosze £3
/Aldi

1. łańcuszek z serduszkami £0,50
2. Łańcuch 
£4 / firetrap
3. naszyjnik 
£2
4. zestaw pierścionków 
£1
5. Bransoletka serduszko 
£1
/ reszta outlet SportDirect


Biała skóra £14
/Matalan



4. Zdrowie:

Zaczęłam chodzić na siłownie, pierwszy dzień tam był przecudowny, spotkałam właściciela, który był kilkukrotnie mistrzem w kulturystyce. Taki byk !!!!

Szklanka wody z cytryną z rana jak śmietana. :D Oczyszcza organizm i człowiek ma
lepsze samopoczucie.

Zaczęłam jeść bardzo dużo owoców, zastępują słodycze.

Jedzenie 5 małych posiłków dziennie by efekty siłowni przyspieszyć. Bieganie i Abs, było ale jest niezastąpione.




6 komentarzy:

  1. super ta kurteczka :) naprawdę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. same perełki ;) co do szklanki wody z cytryną to dla mnie rytuał ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale łupy, świetna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój 3 częściowy podbił moje serce jest cuuuudowny <3 Wszystkie łupy super.
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore zakupy! Ramoneska przecudna, chciałabym taką czarną i niebawem będę polować, bo moja dotychczasowa jest już zniszczona;>

    Też myślę nad piciem wody z cytryną, w sumie smak lubię a do tego taaakie korzyści.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo