poniedziałek, 3 sierpnia 2015

#57 #NazywamSięBloger




Wpadłam przez przypadek przez innego bloga na akcję #NazywamSięBloger.
Postanowiłam wziąć w niej udział, ponieważ mało biorę udział w takich akcjach, a ta naprawdę jest fajna! 


Bloguję z pasji, z potrzeby dzielenia się wszystkim, a zwłaszcza stylizacjami z innymi. Nie widzę potrzeby zysku z bloga, nie chodzi o sposób zarabiania na nim, jednak jak przychodzi taka okazja to czemu nie skorzystać, ale to nie główny cel. ! nie potrzebuję wielkiej ilości statystyk czy komentarzy (jest to przyjemne jak się pojawiają większe cyferki),  potrzebuję prawdziwości i wiarygodności, garstkę fanów, nic więcej bo daje to przyjemność i satysfakcje.

Założenie bloga dało mi mój mały kącik wylewu myśli, cieszenia się z zakupionej koszulki czy innej rzeczy jak dziecko kiedy dostaje cukierka. W tym kąciku buduję siebie, swój charakter, daje poznać innych ludzi z końca świata, no może przesadzam, ale jest z kim porozmawiać, podyskutować, zwłaszcza, że na codzień w sklepach, w sprawach urzędowych itp. nie słyszę ojczystego języka;daje mi wiarę w siebie i motywuje. Odnajduję swój styl, gust. 


Zapraszam do zobaczenia poprzedniego posta. >TU<







4 komentarze:

  1. Tak sobie myślę, że warto by było promować dobrych blogerów, bo wielu jest takich, którzy myślą tylko o blogu jako najszybszym sposobie zarobienia pieniędzy. A w dodatku są beznadziejni. Ale dobrze, ze się włączasz w akcje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę miło mi czyta sie twojego bloga! :)
    Chyba zostanę tu na dłużej :D
    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosiłaś, żeby informować, więc zapraszam na nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądając dzisiaj blogi natrafiłam na kilka podobnych postów i muszę stwierdzić, ze twój jest najbardziej sensowny, inni zapomnieli chyba po co jest ta akcja. Brawa dla ciebie! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Mile widziane wszelkie komentarze i obserwacje. W miarę możliwości się odwdzięczam :)
    + czy mogę prosić o klikanie w linki z ostatniego postu? Dziękuję! http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo