środa, 5 sierpnia 2015

#58 Selfie









Hej, hej !
Dziś mam zestawienie spodenek z New Looka czerwono-czarne z printem kwiatowym, koszulą, którą kupiłam w SH za 3GBP, jest to mgiełka, pod którą założyłam bokserkę, ponieważ był to jednak ciepły dzień, ale wiał zimny wiatr i szłam rejestrować się do kolejnej agencji to jednak wypadało zakryć się trochę, a nie wpuszczałam koszuli bo na wietrze robiła fajny tren Do tego również sandałki z New Looka za 17GBP. 
Zdjęcia robione jeszcze telefonem, jednak fotograf już się znalazł, ale z braku czasu jego wczoraj i mojego złego samopoczucia dziś nie zdołaliśmy pójść na tzw. sesję... Wszystko jest na dobrej drodze. :) 









Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl



10 komentarzy:

  1. super! jest moc!!
    pozdrawiam:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Za bardzo zakryłaś te spodenki, i tak naprawdę to średnio można było zobaczyć jak wyglądają. Mam nadzieje ze kiedys jeszcze je zobacze w calej okazalości ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe zdjęcia, zwiększ ich rozmiar i będzie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny look :)
    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale długie nogi, super!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że spodenki są zakryte bo zapowiadają się fajnie a ja mało ich widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Unquestionably imagine that which you said. Your favorite justification appeared to
    be at the net the simplest thing to be aware of. I say to
    you, I certainly get annoyed while other people think about worries that they just do not know about.
    You controlled to hit the nail upon the highest
    and defined out the whole thing without having side effect , other folks
    could take a signal. Will likely be again to get more. Thanks

    Also visit my site ... Ice Age Avalanche Hack - -

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz nogi do nieba! :)
    Fajnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo