poniedziałek, 2 listopada 2015

#59 ROSSMANN 49%- // Inspiracje!




Hej, hej :) 
Jakoś nie mogłam się odnaleźć w ostatnim czasie.. U mnie dużo zmian. Praca w obcym  kraju, nowy związek, nowa świadomość, spełnienie.
Dzięki pracy i kontaktom z innymi ludźmi, którzy mają różny  sposób patrzenia na świat, zrozumiałam, że bycie zwykłym pracownikiem,zwykłym payrollem dla kogoś, kto rąk taką pracą sobie nie bardzo brudzi na co dzień, nie jest dla mnie. Chcę mieć czas i robić co lubię i co daje mi przyjemność. A jedną z tych rzeczy jest pisanie tego bloga, którego nie mam sił pisać po pracy, ale jest nowa, świeża koncepcja. Zmieni się wkrótce wygląd, różne cykle i nadejdą inne niespodzianki. :) Jestem mega podekscytowana! 

W ostatnim czasie udało mi się również zawitać w Polsce na 4 dni :D Zrobiłam niespodziankę wszystkim znajomym i rodzinie. Celem nie było tylko to, ale dowiedziałam się, że w moim rodzinnym mieście będzie koncert O.S.T.R.a i stwierdziłam, że inne mogę przegapić, ale nie tego. Spełniłam marzenie. Płyty podpisane, zdjęcia porobione, piąteczka zbita = Szczęście, radość, spełnienie. Wrażeń multum, przytulenie przyjaciół i rodzinki. Tak cudownie ! 

Nie narzekam na życie w Anglii, tutaj mogę pozwolić sobie na więcej, mogłam kupić swój pierwszy samochód, mogę pozwolić sobie na rzeczy, na które nie mogłam sobie pozwolić w Polsce, dzielę się nimi z moim ukochanym. Jestem bardzo szczęśliwa, jednak trochę smutno, że musiałam opuścić swoich przyjaciół bo w Polsce ledwo się wiązało koniec z końcem.. Smutne i prawdziwe.. I gdy patrze na tych wszystkich ludzi, którzy zostali zmuszeni do opuszczenia własnego kraju z powodu pieniędzy bo nasze własne kraje ( nie mówię tylko o Polakach ) nie pozwalają nam na normalne funkcjonowanie, nie dają komfortu nawet po ukończonych studiach... 


Dowiedziałam się, że Rossmann ruszył z promocją -49% na kosmetyki :

2.11.2015-6.11.2015 Można kupić kosmetyki do ust i paznokci. 

7.11.2015-13.11.2015  Na promocji dostępne będą kosmetyki do oczu. 

Od 14.11.2015 Wyprzedawane będą podkłady i pudry, bronzery i róże. 

Obłowiłabym się jednak promocja nie dotyczy zakupów internetowych. 


Mam dla Was inspiracje z października :

  1. https://www.facebook.com/CudnePL/posts/900299586721884
  2. https://www.facebook.com/sweetheartshair/videos/418018981693608/
  3. https://www.facebook.com/sickchirpse/videos/1077708885575705/
  4. https://www.youtube.com/user/seyhmuskino
  5. https://www.youtube.com/watch?v=CH7U5SFMq4M

Chciałam Was jeszcze poinformować o tym, że testuję dla Was :
  1.  Korektor Rimmel Wake me up
  2. Olej koksowy na włosach.


Czy macie ochotę na konkurs ? 


9 komentarzy:

  1. Super, że zawitałaś do Polski i spełniłaś marzenie. Ja kupiłam sobie 2 konturówki i będę polować na tusz do rzęs, albo odżywkę. :)
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już byłam w rossmannie, ta wyprzedaż jest cudowna!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O, świetnie że testujesz ten korektor, bo się nad nim zastanawiam :)
    przemysleniakai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wyczekuję bardzo jutrzejszej wyprzedaży :)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, promocja jest fajna, ale jak trafisz w miarę wcześnie na zakupy to jeszcze coś znajdziesz.
    A już później to wszystko pootwierane i używane.:(
    Co do marzeń to warto je spełniać, niesamowite wrażenia, a później wspaniałe wspomnienia.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dzisiaj lece do Rossmana <33
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodobał-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie skorzystałam z tej przeceny i kupiłam 3 szminki i jedną konturówkę.
    Niecierpliwie czekałam na przecenę z pudrami i td, ale już wiem od kiedy jest także jestem spokojna. :)
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję korektora, bo zastananawiałam się nad jego kupnem :)

    http://powiazanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo