wtorek, 10 listopada 2015

#61 W krainie deszczowców.


Do pokazania mam stylizację w... Spodniach! Zdążyliście zauważyć ? Gratuluję! Hihi. A wiecie gdzie została zrobiona ? W Krainie deszczowców.. Też to wiecie ? No nie sprytni jesteście! Super, inteligentni czytelnicy, pozazdrościć mi mogą wszyscy ;D 


No dobra bez zbędnej gadaniny. Fotka zrobiona w miasteczku Creswell, wygooglujcie Creswell Crags :) 
Co do spodni.. pisałam o skłonnościach do spódnic, ale naszła mnie ochota na tą bluzeczkę, także myślę, że rozumiecie. :)  




















6 komentarzy:

  1. niezłe zestawienie. ;) po wyszukaniu miejscówka też robi wrażenie, a na Twoich zdjęciach chyba jeszcze większe. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja.:)
    A płaszczyk jest cudo<3

    OdpowiedzUsuń
  3. super płaszcz i buty uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Hej. Jeśli to czytasz to bardzo mi milo, że tu dotarłaś/dotarłeś. Wiele dla mnie znaczy, kiedy zostawiasz ślad po sobie. To daje mi satysfakcję z tego co robię i motywuje do dalszego działania.
Dziękuję bardzo i na pewno odwiedzę Twoj blog :)

Buziaki xoxo